• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντία' | 27 Νοεμβρίου 2009, 12:37

    Κα υπουργέ, Σαφώς και η προϋπηρεσία είναι σημαντικό κριτήριο για τη μοριοδότηση του εκπαιδευτικού. Αλλά να διορίζονται εκπαιδευτικοί άνευ επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αυτό είναι ανάρμοστο και εξωφρενικό. Επειδή περάσανε τα χρόνια ξεχνάμε το γνωστικό μας αντικείμενο? Επειδή δεν είμαστε εικοσάρηδες δεν μπορούμε να διαβάσουμε? στηριζόμαστε μόνο στην εμπειρία μας? επαναπαυόμαστε στο τρέχων σύστημα διορισμού λόγω προϋπηρεσίας, άρα μονιμότητας? Γιατί οι περισσότεροι 30μηνίτες και 24μηνίτες είναι αποτυχόντες? δε σας λέει τίποτα αυτό? Δε θέλω τέτοιο εκπαιδευτικό για τα παιδιά μου... Δε θέλω εκπαιδευτικό άνευ γνώσεων γιατί απλά έχει μόνο εκπαιδευτική εμπειρία.. Απαιτώ από την κυβέρνηση ως Ελληνίδα πολίτης, οι διορισμοί να πραγματοποιούνται μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Διαφωνώ στο διορισμό των πολυτέκνων άνευ γνώσεων. Βοηθάμε κοινωνικά τους πολυτέκνους εις βάρος των παιδιών μας? Ζητάμε την πάταξη της ανεργίας εις βάρος του μέλλοντος? ή μήπως απαγορεύεται στους πολύτεκνους να λάβουν μέρος στους γραπτούς διαγωνισμούς? Απαιτώ τη συνεχή επιμόρφωση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό δεν είναι αποτέλεσμα της εξειδίκευσης στη διαδικασία του ΑΣΕΠ μέσω φροντιστηρίων, αλλά σαφώς καλύτερης επιστημονικής κατάρτισης και στο γνωστικό αλλά και στο παιδαγωγικό επίπεδο. Είμαι 37 ετών με μεγάλη εμπειρία στην Γ'βάθμια εκπαίδευση και σχετικά μικρή στη Β΄θμια. Είμαι επιτυχούσα σε γραπτό διαγωνισμό, αλλά πρέπει να περιμένω πρώτα να διοριστούν οι πολύτεκνοι, οι 30μηνίτες, οι 24μηνίτες και στο τέλος εγώ. Και αν ποτέ!!! Τα χρόνια μου δεν με εμπόδισαν να προετοιμαστώ για το γραπτό διαγωνισμό. Και για να είμαι ειλικρινής δεν προετοιμάστηκα καθόλου. Δεν ξεχνάμε το γνωστικό μας αντικείμενο όσο μεγαλώνουμε. Συνεχίζουμε να καταρτιζόμαστε και να επιμορφωνόμαστε. Θα πρέπει να ντρεπόμαστε να διορίζουμε εκπαιδευτικούς αποτυχόντες σε γραπτούς διαγωνισμούς.