Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιχαλοπούλου Ελένη | 27 Νοεμβρίου 2009, 12:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αποψή μου είναι πως ναι, επιτέλους θα πρέπει να εφαρμοστεί ενα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής και εν συνεχεία εξιολόγησης καθ' όλη την πορεία της θητείας ή της υπηρεσίας κάθε ατόμου που προσφέρει ή πρόκειται να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο δημόσιο. Κι όταν το άτομο αυτό πρόκειται να ασχοληθεί με θέματα έκπαίδευσης και παιδείας των παιδιών μας τα πράγματα θα πρέπει να είναι ακόμη πιο αυστηρά. Είναι αδιανόητο να μπαίνει εκπαιδευτικός στην τάξη της Α΄Γυμνασίου να απευθύνεται στα παιδιά με χαρακτηρισμούς του τύπου ειστε "χαμένα κορμιά", "ηλίθιοι", "βλάκες", "μ...ς" κλπ και ουδείς αρμόδιος να έχει την δυνατότητα ή την ικανότητα να τον στείλει αν όχι στο σπίτι του σε κάποιο γραφείο Δ.Ε. να προσφέρει αντί για εκπαιδευτικές άλλου είδους υπηρεσίες στο δημόσιο. Θα μου πείτε ίσως γιατί δεν αντιδράς εσύ ως γονιός? Μα δεν είναι αυτός ο δικός μου ρόλος θα σας απαντήσω, και βάζοντας το χέρι στην καρδιά θα σας πω ότι είμαι απολύτως απογοητευμένη με όλο αυτό το σύστημα που ονομάζουμε κρατικό μηχανισμό, κρατική εξουσία, δημόσια διοίκηση κλπ Και πέρα απ' αυτό αυτό είναι υποχρέωση του κράτους να μου διασφαλίσει ότι τα παιδί μου θα αναπτυχθεί και θα εξελιχθεί σε ένα υγιές σχολικό περιβάλλον όπως είναι δική μου υποχρέωση να μεγαλώσω το παιδί μου σε ένα υγιές οικογενειακό περιβάλλον.