Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Σ. | 26 Νοεμβρίου 2012, 15:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ. Με μεγάλη έκπληξη και λύπη διαβάζω παραπάνω μηνύματα και διαμαρτυρίες από αδιόριστους στο δημόσιο μαθηματικούς, φυσικούς, χημικούς και κάθε λογής απόφοιτους πανεπιστημίου, οι οποίοι χτυπημένοι από το φάσμα της ανεργίας προσπαθούν να βολευτούν σε οποιαδήποτε θέση του φάσματος της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Ω! του θαύματος, τι πιο πρόσφορο την εκπαίδευση και συγκεκριμένα τις θέσεις για καθηγητές πληροφορικής στα ιδιωτικά σχολεία. Κατά καιρούς λοιπόν το υπουργείο παιδείας και ο εκάστοτε παλιότερος συνάδελφος σας έκανε ότι περνάει από το χέρι του να «βολέψει» ουκ ολίγους από αυτούς, οι οποίοι βέβαια είναι σίγουρο ότι αντάμειψαν την κάθε κυβέρνηση σε προηγούμενες εκλογές και θα συνεχίσουν να το κάνουν και στις επόμενες. Έτσι λοιπόν, μετά από μερικά χρόνια ασυδοσίας, η δημόσια και ιδιωτική Β/βαθμια εκπαίδευση λυμαίνεται από αλεξιπτωτιστές - μεταλλαγμένους (επιτρέψτε μου την έκφραση) καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι για να το πω απλά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ! Και όχι μόνο αυτό αλλά στερούν τη δυνατότητα στους πραγματικούς Πληροφορικούς να έχουν τη θέση αυτή! Αναρωτιέμαι λοιπόν ως πολίτης αυτής της χώρας : Γιατί δεν μιλάει κανείς? Αυτοί οι άνθρωποι δεν διδάσκουν τα δικά μου παιδιά, διδάσκουν τα παιδιά ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Ποιος θα πλήρωνε κάποιον γυμναστή να κάνει στο παιδί του φροντιστήριο στα μαθηματικά? Γιατί όλοι πληρώνουμε φυσικο-μαθηματικο-χημικο-βιολογικο-φχψ-θεολόγους να διδάσκουν τα παιδιά μας πληροφορική? Πόσοι γονείς άραγε αναρωτήθηκαν «τι καθηγητής κάνει μάθημα στο παιδί μου? Έχει τα απαραίτητα προσόντα και γνώσεις?» Ποιος σύλλογος γονέων αντέδρασε?Στο ιδιωτικό σχολείο μάλιστα που πληρώνεις για να έχεις ποιότητα.... Πότε θα καταλάβουν ΟΛΟΙ (υπουργός, υπουργείο, σύμβουλοι, διευθυντές, γονείς και γενικά η κοινωνία), ότι η Πληροφορική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ, δεν είναι ΧΟΜΠΥ, δεν το μαθαίνεις στο σπίτι σου, ούτε σε 400 ώρες σεμιναρίων. Η Πληροφορική είναι μηχανική, είναι επιστήμη και πρέπει να αποφοιτήσεις από το Πολυτεχνείο ή το Πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ για να την διδαχθείς όπως γίνεται με όλες τις επιστήμες. Δεν μπορείς με ένα μεταπτυχιακό να αποκτήσεις τις γνώσεις που απαιτούνται για να έχεις επαγγελματικές αξιώσεις στο αντικείμενο σου!Το ρόλο σου τον καθορίζουν τα βασικά σου πτυχία. Αναρωτιέμαι αν παρακολουθήσω ένα σεμινάριο Α βοηθειών θα με αφήσουν να εγχειρήσω κάποιον ή άραγε αν το ζητήσω μαζί με πολλούς άλλους γνώστες Α βοηθειών, θα μας διόριζαν σε κανένα νοσοκομείο? Γιατί αν το πάμε με το ότι κάποιοι διδάχτηκαν κάποια μαθήματα πληροφορικής στη σχολή τους γιατί δεν με αφήνουν να διοριστώ ως μόνιμος ή και αναπληρωτής μαθηματικός? Έκανα περισσότερες από 400 ώρες μαθηματικά στο πανεπιστήμιο. Γιατί ; Πότε θα γίνει κατανοητό ότι η πληροφορική δεν είναι windows, word & excel, και ότι έστω και αν αυτό είναι αρκετό για μερικά σχολεία, σε λίγο καιρό δεν θα αρκεί και οι εν λόγω καθηγητές ΔΕΝ θα μπορούν να ακολουθήσουν, γιατί η πληροφορική είναι η γρηγορότερα εξελισσόμενη επιστήμη? Γιατί οι απανταχού υπεύθυνοι διορίζουν ανθρώπους ακατάλληλους, τους οποίους θα πληρώνουμε για τα επόμενα 35 χρόνια και θα αποτελούν τροχοπέδη για την εξέλιξη της πληροφορικής στην Ελληνική Δημόσια και Ιδιωτική εκπαίδευση? 'Οποιος θέλει να γίνει καθηγητής Πληροφορικής ας πάει για κατατακτήριες σε κάποιο Πανεπιστήμιο και ας πάρει το πτυχίο που τόσο θέλει και επιθυμεί.