Με τόσα τμήματα Πληροφορικής, επιλέγετε να στερήσετε από τον μαθητή και μετέπειτα φοιτητή τη δυνατότητα γνώσης των βασικών του Προγραμματισμού; Ταυτόχρονα τον επιβαρύνετε με πολύωρα μαθήματα κατεύθυνσης που δεν θα χρειαστεί στην ακαδημαϊκή του πορεία π.χ. Χημεία ή ακόμα και Φυσική. Ο φοιτητής εισέρχεται εντελώς απροετοίμαστος σε ένα νέο ακαδημαϊκό κόσμο, όπου η προσαρμογή του σε προγραμματιστική σκέψη θα καθυστερήσει.
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που θα μπορούσε να στηριχτεί στην παραγωγή λογισμικού σαν ένα λιθαράκι για την επίτευξη της πολυδιαφημισμένης ανάπτυξης. Σε αυτό τον τομέα τοποθετείτε εμπόδια με την απομάκρυνση του Προγραμματισμού από το Λύκειο, αντί να ενισχύσετε την Πληροφορική σε μια εποχή που η τεχνολογική εξέλιξη είναι συνεχής. Έτσι δεν γίνεται εκσυγχρονισμός ενός προγράμματος σπουδών σε μια αναπτυγμένη χώρα το 2013, αλλά οπισθοδρόμηση. Η ανάπτυξη δεν θα έρθει μέσα από την ανακύκλωση μαθημάτων της προηγούμενης εικοσαετίας (τουλάχιστον).
Με τόσα τμήματα Πληροφορικής, επιλέγετε να στερήσετε από τον μαθητή και μετέπειτα φοιτητή τη δυνατότητα γνώσης των βασικών του Προγραμματισμού; Ταυτόχρονα τον επιβαρύνετε με πολύωρα μαθήματα κατεύθυνσης που δεν θα χρειαστεί στην ακαδημαϊκή του πορεία π.χ. Χημεία ή ακόμα και Φυσική. Ο φοιτητής εισέρχεται εντελώς απροετοίμαστος σε ένα νέο ακαδημαϊκό κόσμο, όπου η προσαρμογή του σε προγραμματιστική σκέψη θα καθυστερήσει. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που θα μπορούσε να στηριχτεί στην παραγωγή λογισμικού σαν ένα λιθαράκι για την επίτευξη της πολυδιαφημισμένης ανάπτυξης. Σε αυτό τον τομέα τοποθετείτε εμπόδια με την απομάκρυνση του Προγραμματισμού από το Λύκειο, αντί να ενισχύσετε την Πληροφορική σε μια εποχή που η τεχνολογική εξέλιξη είναι συνεχής. Έτσι δεν γίνεται εκσυγχρονισμός ενός προγράμματος σπουδών σε μια αναπτυγμένη χώρα το 2013, αλλά οπισθοδρόμηση. Η ανάπτυξη δεν θα έρθει μέσα από την ανακύκλωση μαθημάτων της προηγούμενης εικοσαετίας (τουλάχιστον).