Υποψήφιοι φοιτητές για 38 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ με αντικείμενο την Πληροφορική εξετάζονται ξανά στην Χημεία, μια οποσθοδρόμιση στη δεκαετία του 80 και 90 όταν δώσαμε και εμείς πανελλήνιες στην 1η δέσμη, εισαχθήκαμε σε τμήμα Πληροφορικής και δεν ξέραμε την έννοια του αλγορίθμου. Σήμερα οι υποψήφιοι φοιτητές σε αυτά τα τμήματα εξετάζονται στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ένα μάθημα αλγοριθμικής απόλυτα χρήσιμο για τις σχολές Πληροφορικής. Για ποιο λόγο λοιπόν ο μαθητής να μην μπορεί να επιλέξει το μάθημα αυτό κατά την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση;
Στις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού (οι νέες δέσμες) παρατηρούμε ενα διαχωρισμό στα παιδαγωγικά και στις πολιτικές επιστήμες με εξετάσεις σε μαθήματα απολύτως συναφή με αυτές ενώ δεν βλέπουμε κάτι αντίστοιχο στις θετικές επιστήμες για διαχωρισμό τους σε Τεχνολογική και Θετική ομάδα με εξετάσεις σε αντίστοιχα μαθήματα συνάφειας.
Υποψήφιοι φοιτητές για 38 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ με αντικείμενο την Πληροφορική εξετάζονται ξανά στην Χημεία, μια οποσθοδρόμιση στη δεκαετία του 80 και 90 όταν δώσαμε και εμείς πανελλήνιες στην 1η δέσμη, εισαχθήκαμε σε τμήμα Πληροφορικής και δεν ξέραμε την έννοια του αλγορίθμου. Σήμερα οι υποψήφιοι φοιτητές σε αυτά τα τμήματα εξετάζονται στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ένα μάθημα αλγοριθμικής απόλυτα χρήσιμο για τις σχολές Πληροφορικής. Για ποιο λόγο λοιπόν ο μαθητής να μην μπορεί να επιλέξει το μάθημα αυτό κατά την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Στις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού (οι νέες δέσμες) παρατηρούμε ενα διαχωρισμό στα παιδαγωγικά και στις πολιτικές επιστήμες με εξετάσεις σε μαθήματα απολύτως συναφή με αυτές ενώ δεν βλέπουμε κάτι αντίστοιχο στις θετικές επιστήμες για διαχωρισμό τους σε Τεχνολογική και Θετική ομάδα με εξετάσεις σε αντίστοιχα μαθήματα συνάφειας.