Οι ενστάσεις μου σχετικα με το πρόγραμμα σπουδών του νέου ΕΠΑΛ είναι οι εξής:
Α Γενικά
1) Θεωρώ εσφαλμένο τον περιορισμό των επαγγελματικών ειδικοτήτων και υποστηρίζω την επαναφορά των τομέων και ειδικοτήτων που ίσχυαν και λειτουργούσαν έως και το σχολικό έτος 2012-2013
2) Η Α΄τάξη θα πρέπει να παραμείνει τάξη βασικά Γενικής Παιδείας με ορισμένα μαθήματα εισαγωγής στις επαγγελματικές ειδικότητες
3) Πιστεύω πως η διάρθρωση του προγράμματος θα πρέπει να συμβαδίζει τόσο με τις ανάγκες τις αγοράς εργασίας ύστερα από σοβαρή μελέτη των επαγγελμάτων που θα έχουν ζήτηση στη χώρα μας το επόμενο διάστημα όσο, κυρίως, με το αναπτυξιακό μοντέλο που επιθυμούμε για τη χώρα. Στο πλαίσιο λοιπόν μιας παραγωγικής οικολογικής ανασυγκρότησης της χώρας, θα πρέπει να λειτουργήσουν και να ενισχυθούν ειδικά τομείς όπως του αγροτουρισμού, της βιολογικής γεωργίας, της συντήρησης έργων τέχνης και προστασίας μνημείων, της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής κτλ
Β. Ειδικά
1) Διαφωνώ ριζικα με την ύπαρξη μονόωρων μαθημάτων. Τα μαθήματα αυτά είναι περίπου ως μη γενόμενα με τις ώρες που φυσιολογικά χάνονται εξαιτίας περιπάτων, εορτών κτλ
2) Η μεγαλύτερη διαφωνία μου όμως αφορά την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. θεωρώ πολλαπλά επιζήμια και επικίνδυνη αυτή την επιλογή!
3) Διαφωνώ επίσης με την κατάργηση του θαυμάσιου θεσμού των υποστηρικτικών μαθημάτων που ίσχυσε ουσιαστικά μόλις δύο χρόνια με πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές
Οι ενστάσεις μου σχετικα με το πρόγραμμα σπουδών του νέου ΕΠΑΛ είναι οι εξής: Α Γενικά 1) Θεωρώ εσφαλμένο τον περιορισμό των επαγγελματικών ειδικοτήτων και υποστηρίζω την επαναφορά των τομέων και ειδικοτήτων που ίσχυαν και λειτουργούσαν έως και το σχολικό έτος 2012-2013 2) Η Α΄τάξη θα πρέπει να παραμείνει τάξη βασικά Γενικής Παιδείας με ορισμένα μαθήματα εισαγωγής στις επαγγελματικές ειδικότητες 3) Πιστεύω πως η διάρθρωση του προγράμματος θα πρέπει να συμβαδίζει τόσο με τις ανάγκες τις αγοράς εργασίας ύστερα από σοβαρή μελέτη των επαγγελμάτων που θα έχουν ζήτηση στη χώρα μας το επόμενο διάστημα όσο, κυρίως, με το αναπτυξιακό μοντέλο που επιθυμούμε για τη χώρα. Στο πλαίσιο λοιπόν μιας παραγωγικής οικολογικής ανασυγκρότησης της χώρας, θα πρέπει να λειτουργήσουν και να ενισχυθούν ειδικά τομείς όπως του αγροτουρισμού, της βιολογικής γεωργίας, της συντήρησης έργων τέχνης και προστασίας μνημείων, της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής κτλ Β. Ειδικά 1) Διαφωνώ ριζικα με την ύπαρξη μονόωρων μαθημάτων. Τα μαθήματα αυτά είναι περίπου ως μη γενόμενα με τις ώρες που φυσιολογικά χάνονται εξαιτίας περιπάτων, εορτών κτλ 2) Η μεγαλύτερη διαφωνία μου όμως αφορά την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. θεωρώ πολλαπλά επιζήμια και επικίνδυνη αυτή την επιλογή! 3) Διαφωνώ επίσης με την κατάργηση του θαυμάσιου θεσμού των υποστηρικτικών μαθημάτων που ίσχυσε ουσιαστικά μόλις δύο χρόνια με πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές