Θα ήθελα να καταθέσω τις επιφυλάξεις μου, ως προς τα ειδικά μαθήματα, που εξαφανίζονται στο νέο αυτό σχέδιο, στέλνοντας όσα παιδιά επιθυμούν να εισαχθούν σε σχολές που απαιτούν ειδικό μάθημα στην ιδιωτική εκπαίδευση. Γαλλικά, Γερμανικά (που εμμέσως αποκλείονται καθώς τα Αγγλικά θα υπερισχύσουν στο 99% των περιπτώσεων, αν οχι στο 100%), Ιταλικά, Ισπανικά, Σχέδιο γραμμικό και ελύθερο. Δεν θα αναφέρω τα μουσικά μαθήματα καθώς υπάρχουν (ακόμα ευτυχώς) τα μουσικά σχολεία. Τι σκοπεύετε να κάνετε για αυτά τα μαθήματα; Για την εισαγωγή στο μεταφραστικό τμήμα του Ιονίου Πανεπιστημίου χρειάζονται 2 ξένες γλώσσες; Πως θα καλύψετε τα παιδιά αυτά; Πως θα είναι σε θέση να μπουν στις αρχιτεκτονικές σχολές παιδιά με χαμηλά εισοδήματα, που οι γονείς τους δεν ειναι σε θέση λόγω των οικονομικών συνθηκών να τους προσφέρουν μαθήματα σχεδίου εκτός σχολείου; Το ίδιο διερωτάμαι και για όσα παιδιά θέλουν να σπουδάσουν κάποια ξένη φιλολογία. Αν δεν μπουν ως μαθήματα επιλογής στο πρόγραμμα, φροντίστε να υπάρχουν απογευματινά μαθήματα που να καλύπτουν τις αναγκες αυτές. Αν όχι σε κάθε σχολείο, προτείνω να υπάρχουν τέτοια μαθήματα τουλαχιστον σε 1 σχολείο κάθε δήμου.
Θα ήθελα να καταθέσω τις επιφυλάξεις μου, ως προς τα ειδικά μαθήματα, που εξαφανίζονται στο νέο αυτό σχέδιο, στέλνοντας όσα παιδιά επιθυμούν να εισαχθούν σε σχολές που απαιτούν ειδικό μάθημα στην ιδιωτική εκπαίδευση. Γαλλικά, Γερμανικά (που εμμέσως αποκλείονται καθώς τα Αγγλικά θα υπερισχύσουν στο 99% των περιπτώσεων, αν οχι στο 100%), Ιταλικά, Ισπανικά, Σχέδιο γραμμικό και ελύθερο. Δεν θα αναφέρω τα μουσικά μαθήματα καθώς υπάρχουν (ακόμα ευτυχώς) τα μουσικά σχολεία. Τι σκοπεύετε να κάνετε για αυτά τα μαθήματα; Για την εισαγωγή στο μεταφραστικό τμήμα του Ιονίου Πανεπιστημίου χρειάζονται 2 ξένες γλώσσες; Πως θα καλύψετε τα παιδιά αυτά; Πως θα είναι σε θέση να μπουν στις αρχιτεκτονικές σχολές παιδιά με χαμηλά εισοδήματα, που οι γονείς τους δεν ειναι σε θέση λόγω των οικονομικών συνθηκών να τους προσφέρουν μαθήματα σχεδίου εκτός σχολείου; Το ίδιο διερωτάμαι και για όσα παιδιά θέλουν να σπουδάσουν κάποια ξένη φιλολογία. Αν δεν μπουν ως μαθήματα επιλογής στο πρόγραμμα, φροντίστε να υπάρχουν απογευματινά μαθήματα που να καλύπτουν τις αναγκες αυτές. Αν όχι σε κάθε σχολείο, προτείνω να υπάρχουν τέτοια μαθήματα τουλαχιστον σε 1 σχολείο κάθε δήμου.