Στο σχέδιο για την εισαγωγή τον μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, παρατηρώ ότι ως εξεταζόμενο μάθημα , στο Β’ Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης απουσιάζει το μάθημα της Πληροφορικής. Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο την εποχή που ζούμε, με την επιστήμη της πληροφορικής σε μεγάλη ανάπτυξη και με πολλές σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την επιστήμη της Πληροφορικής. Επίσης σύμφωνα με διακηρύξεις του υπουργείου για ένα σύγχρονο σχολείο, πως θα επιτευχθεί αυτό με την απουσία του μαθήματος από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Το υπουργείο δεν μας έχει πείσει καθόλου για τους λόγους που το οδήγησαν στην ενέργεια αυτή.
Πιστεύω πως θα πρέπει να εξεταστεί με μεγαλύτερη προσοχή το θέμα και να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στο παραπάνω σχέδιο, ώστε το σχολείο να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις της εποχής.
Με εκτίμηση
Μηνάς Κωνσταντίνου
Στο σχέδιο για την εισαγωγή τον μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, παρατηρώ ότι ως εξεταζόμενο μάθημα , στο Β’ Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης απουσιάζει το μάθημα της Πληροφορικής. Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο την εποχή που ζούμε, με την επιστήμη της πληροφορικής σε μεγάλη ανάπτυξη και με πολλές σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την επιστήμη της Πληροφορικής. Επίσης σύμφωνα με διακηρύξεις του υπουργείου για ένα σύγχρονο σχολείο, πως θα επιτευχθεί αυτό με την απουσία του μαθήματος από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Το υπουργείο δεν μας έχει πείσει καθόλου για τους λόγους που το οδήγησαν στην ενέργεια αυτή. Πιστεύω πως θα πρέπει να εξεταστεί με μεγαλύτερη προσοχή το θέμα και να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στο παραπάνω σχέδιο, ώστε το σχολείο να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις της εποχής. Με εκτίμηση Μηνάς Κωνσταντίνου