Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: Η πρώτη τάξη από ότι βλέπω λειτουργεί ως ομάδα προσανατολισμού για κάθε τομέα. Πως θα μπορέσει να προσανατολιστεί σωστά ένας μαθητής που θέλει να επιλέξει τον τομέα δομικών έργων, όταν δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα στην Α΄τάξη;;;; Για τους άλλους τομείς των τεχνολογικών εφαρμογών, παρατηρούμε ότι υπάρχουν αρχές Μηχανολογίας για μηχανολόγους, αρχές ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής , αρχές πληροφορικής.....Πού είναι το αντίστοιχο μάθημα για τους δομικούς;;;; Αρχές οικοδομικής ας πούμε. Για να σας προλάβω το τεχνικό σχέδιο ανήκει γνωστικά σε όλους τους τομείς και μπορεί να διδαχθεί από όλες τις παραπάνω ειδικότητες. Δεν υπάρχει κάποια αδικία σε όλα αυτά;; Περιμένω μιαν απάντηση παρακαλώ!!
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: Η πρώτη τάξη από ότι βλέπω λειτουργεί ως ομάδα προσανατολισμού για κάθε τομέα. Πως θα μπορέσει να προσανατολιστεί σωστά ένας μαθητής που θέλει να επιλέξει τον τομέα δομικών έργων, όταν δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα στην Α΄τάξη;;;; Για τους άλλους τομείς των τεχνολογικών εφαρμογών, παρατηρούμε ότι υπάρχουν αρχές Μηχανολογίας για μηχανολόγους, αρχές ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής , αρχές πληροφορικής.....Πού είναι το αντίστοιχο μάθημα για τους δομικούς;;;; Αρχές οικοδομικής ας πούμε. Για να σας προλάβω το τεχνικό σχέδιο ανήκει γνωστικά σε όλους τους τομείς και μπορεί να διδαχθεί από όλες τις παραπάνω ειδικότητες. Δεν υπάρχει κάποια αδικία σε όλα αυτά;; Περιμένω μιαν απάντηση παρακαλώ!!