Ορθώς καταργήθηκε η Πληροφορική από το Λύκειο, γιατί είχε απαξιωθεί πλήρως από μαθητές και καθηγητές. Μεγάλη ευθύνη σ' αυτό έχει το ίδιο το Υπουργείο που επέτρεπε την ύπαρξη εργαστηριακού μαθήματος χωρίς συγκεκριμένο πλαίσιο διδασκαλίας, χωρίς εξετάσεις και χωρίς να προσμετράται ο βαθμός στο Μ.Ο. Επίσης ευθύνεται το Υπουργείο γιατί προσέλαβε καθηγητές χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος, με αποτέλεσμα μια από τις πιο δύσκολες επιστήμες να καταντήσει το πιο εύκολο μάθημα των Πανελλαδικών εξετάσεων! Ελπίζω ότι τα Πανεπιστήμια Πληροφορικής θα ορίσουν ως μάθημα βαρύτητας τα Μαθηματικά για είσοδο στα τμήματα τους.
Ορθώς καταργήθηκε η Πληροφορική από το Λύκειο, γιατί είχε απαξιωθεί πλήρως από μαθητές και καθηγητές. Μεγάλη ευθύνη σ' αυτό έχει το ίδιο το Υπουργείο που επέτρεπε την ύπαρξη εργαστηριακού μαθήματος χωρίς συγκεκριμένο πλαίσιο διδασκαλίας, χωρίς εξετάσεις και χωρίς να προσμετράται ο βαθμός στο Μ.Ο. Επίσης ευθύνεται το Υπουργείο γιατί προσέλαβε καθηγητές χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος, με αποτέλεσμα μια από τις πιο δύσκολες επιστήμες να καταντήσει το πιο εύκολο μάθημα των Πανελλαδικών εξετάσεων! Ελπίζω ότι τα Πανεπιστήμια Πληροφορικής θα ορίσουν ως μάθημα βαρύτητας τα Μαθηματικά για είσοδο στα τμήματα τους.