ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΡΗΤΡΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 5ΟΥ ΒΑΘΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ
Υπόθεση εργασίας: θεωρώ συντελεστή βαρύητητας 1 για όλους τους βαθμούς που συνυπολογίζονται για τον ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Παραλείπω τους αριθμητικούς υπολογισμούς και καταγράφω μόνο το αποτέλεσμα. Επαληθεύστε παρακαλώ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1
Δύο μαθητές γράφουν τους ίδιους ακριβώς βαθμούς στις Πανελλαδικές Εξετάσεις - Διαγωνισμό: α)14 β) 10 γ)13 δ)10
Διαφέρουν όμως στους βαθμούς προαγωγής και απόλυσης
Μαθητής Α: Α)17 Β)16 Γ)18
Μαθητής Β: Α)15 Β)14 Γ)15
Υπολογίζω ότι (με συντελεστή 1) ο Βαθμός Πρόσβασης του Α είναι 11,04 ενώ του Β είναι 11,59
Εκείνος που είχε καλύτερους βαθμούς στο Λύκειο τελικά βρέθηκε να υστερεί εκείνου που είχε χειρότερους βαθμούς (ενώ έγραψαν και οι δύο το ίδιο στις Πανελλαδικές.)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2
Δύο μαθητές έχουν τους ίδιους βαθμούς προαγωγής και απόλυσης: 16, 16 και 17 σε Α,Β και Γ Λυκείου.
Στις Πανελλαδικές
ο Α γράφει μία μονάδα παραπάνω
Βαθμοί του Α: 12,09,13,12
Βαθμοί του Β: 12,08,13,12
Υπολογίζω ότι (με συντελεστή 1)ο Βαθμος Πρόσβασης του Α είναι 10,81 ενώ του Β 11,44.
Δηλαδή πάλι εκείνος που υστέρησε, πλεονεκτεί.
Αν δεν σφάλλω στους υπολογισμούς,
το αποτέλεσμα αυτό του αλγορίθμου ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του νομοθέτη;
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΡΗΤΡΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 5ΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ Υπόθεση εργασίας: θεωρώ συντελεστή βαρύητητας 1 για όλους τους βαθμούς που συνυπολογίζονται για τον ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Παραλείπω τους αριθμητικούς υπολογισμούς και καταγράφω μόνο το αποτέλεσμα. Επαληθεύστε παρακαλώ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1 Δύο μαθητές γράφουν τους ίδιους ακριβώς βαθμούς στις Πανελλαδικές Εξετάσεις - Διαγωνισμό: α)14 β) 10 γ)13 δ)10 Διαφέρουν όμως στους βαθμούς προαγωγής και απόλυσης Μαθητής Α: Α)17 Β)16 Γ)18 Μαθητής Β: Α)15 Β)14 Γ)15 Υπολογίζω ότι (με συντελεστή 1) ο Βαθμός Πρόσβασης του Α είναι 11,04 ενώ του Β είναι 11,59 Εκείνος που είχε καλύτερους βαθμούς στο Λύκειο τελικά βρέθηκε να υστερεί εκείνου που είχε χειρότερους βαθμούς (ενώ έγραψαν και οι δύο το ίδιο στις Πανελλαδικές.) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2 Δύο μαθητές έχουν τους ίδιους βαθμούς προαγωγής και απόλυσης: 16, 16 και 17 σε Α,Β και Γ Λυκείου. Στις Πανελλαδικές ο Α γράφει μία μονάδα παραπάνω Βαθμοί του Α: 12,09,13,12 Βαθμοί του Β: 12,08,13,12 Υπολογίζω ότι (με συντελεστή 1)ο Βαθμος Πρόσβασης του Α είναι 10,81 ενώ του Β 11,44. Δηλαδή πάλι εκείνος που υστέρησε, πλεονεκτεί. Αν δεν σφάλλω στους υπολογισμούς, το αποτέλεσμα αυτό του αλγορίθμου ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του νομοθέτη;