Οι ώρες των μαθηματικών είναι λίγες μα πολύ λίγες στην Α και Β τάξη .Ειδικά σε ότι αφορά την Γεωμετρία. Μία (1) ώρα ίσον καμία, τη στιγμή που οι πιο πολλοί μαθητές που επιλέγουν την τεχνολογική εκπαίδευση έχουν πολλές αδυναμίες στα Μαθηματικά . Κατά την γνώμη μου ,η Γεωμετρία θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε δίωρο μάθημα , αλλά επιπλέον για τους μαθητές της τεχνολογικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να υπάρχει μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα υποχρεωτική δίωρη ενισχυτική διδασκαλία ,με μόνο σκοπό να καλύψει όσο γίνεται τις φοβερές αδυναμίες που έχουν οι μαθητές πάνω σε βασικές έννοιες των μαθηματικών , οι οποίες αδυναμίες αποτελούν φρένο στην επιτυχή υλοποίηση του όποιου προγράμματος σπουδών.
Και θα ξαναπώ πάλι ότι η μία (1) ώρα της Γεωμετρίας είναι καμία , έχοντας μαθητές που αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν χάρακα και διαβήτη στη χάραξη απλών γεωμετρικών σχημάτων.
Αυτά από την πείρα μου και μόνο ως εκπαιδευτικός στην περιοχή της Θράκης με τα ιδιαίτερα προβλήματα .
Οι ώρες των μαθηματικών είναι λίγες μα πολύ λίγες στην Α και Β τάξη .Ειδικά σε ότι αφορά την Γεωμετρία. Μία (1) ώρα ίσον καμία, τη στιγμή που οι πιο πολλοί μαθητές που επιλέγουν την τεχνολογική εκπαίδευση έχουν πολλές αδυναμίες στα Μαθηματικά . Κατά την γνώμη μου ,η Γεωμετρία θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε δίωρο μάθημα , αλλά επιπλέον για τους μαθητές της τεχνολογικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να υπάρχει μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα υποχρεωτική δίωρη ενισχυτική διδασκαλία ,με μόνο σκοπό να καλύψει όσο γίνεται τις φοβερές αδυναμίες που έχουν οι μαθητές πάνω σε βασικές έννοιες των μαθηματικών , οι οποίες αδυναμίες αποτελούν φρένο στην επιτυχή υλοποίηση του όποιου προγράμματος σπουδών. Και θα ξαναπώ πάλι ότι η μία (1) ώρα της Γεωμετρίας είναι καμία , έχοντας μαθητές που αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν χάρακα και διαβήτη στη χάραξη απλών γεωμετρικών σχημάτων. Αυτά από την πείρα μου και μόνο ως εκπαιδευτικός στην περιοχή της Θράκης με τα ιδιαίτερα προβλήματα .