Η κατάργηση του Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών, βρίσκει εντελώς ασύμφωνους τους Καθηγητές Πληροφορικής.
Η έλλειψη Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος σχετικού με την Αλγοριθμική και τον Προγραμματισμό δημιουργεί επι πλέον προβλήματα μια και ο χρόνος που χρειάζεται για την εμπέδωση του Προγραμματισμού στους φοιτητές, μετά την επιτυχία τους στην εισαγωγή σε ΤΕΙ και ΑΕΙ, ειδικά σε σχολές όπου Αλγοριθμική/Προγραμματισμός είναι βασικά μαθήματα, επιβαρύνουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση με επί πλέον εξάμηνα λόγω αποτυχιών.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΠΟΤΕ οι εν λόγω φοιτητές, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Σας ευχαριστώ.
Κορλίνης Αμβρόσιος
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20
Η κατάργηση του Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών, βρίσκει εντελώς ασύμφωνους τους Καθηγητές Πληροφορικής. Η έλλειψη Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος σχετικού με την Αλγοριθμική και τον Προγραμματισμό δημιουργεί επι πλέον προβλήματα μια και ο χρόνος που χρειάζεται για την εμπέδωση του Προγραμματισμού στους φοιτητές, μετά την επιτυχία τους στην εισαγωγή σε ΤΕΙ και ΑΕΙ, ειδικά σε σχολές όπου Αλγοριθμική/Προγραμματισμός είναι βασικά μαθήματα, επιβαρύνουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση με επί πλέον εξάμηνα λόγω αποτυχιών. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΠΟΤΕ οι εν λόγω φοιτητές, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ. Σας ευχαριστώ. Κορλίνης Αμβρόσιος Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20