Ήδη έχει επισημανθεί από πολλούς σχολιαστές η έλλειψη της Πληροφορικής από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου.
Το 2ώρο επιλογής στην Α Λυκείου δεν προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο στην Πληροφορική Παιδεία των μαθητών και αποτελεί άλλοθι για τον εξοβελισμό της Πληροφορικής.
Επειδή οι περισσότεροι ΔΕΝ αντιλαμβάνονται την Πληροφορική ως επιστήμη, αλλά ως δεξιότητα παρακαλώ αντιληφθείτε ότι ουσιαστικά οδηγείτε τη νεολαία μακρυά από μια από τις λίγες επιστήμες με σπουδές που έχουν θετικές προοπτικές στην εποχή της κρίσης που βιώνουμε.
Δείτε ενδεικτικά μελέτη που αναφέρει την ΕΛΛΕΙΨΗ 1.000.000 θέσεων εργασίας στον τομέα της Πληροφορικής μέχρι το 2020 στις ΗΠΑ
http://www.code.org/stats
Και μια "προσωπική" απορία, πως στο καλό σκεφτήκατε να βάλετε 6 ώρες ΧΗΜΕΙΑ ???!!!
9 στους 10 θα χρησιμοποιήσουν σε κάποια στιγμή της ζωής και επαγγελματικής καριέρας τους γνώσης Πληροφορικής. Πόσοι θα χρησιμοποιήσουν γνώσεις Χημείας ?
Επίσης 11 ώρες Αρχαία, δηλαδή 2 ώρες ΚΑΘΕ μέρα και 3 ώρες μια μέρα. Ποιος μαθητής θα αντέξει?
Ήδη έχει επισημανθεί από πολλούς σχολιαστές η έλλειψη της Πληροφορικής από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Το 2ώρο επιλογής στην Α Λυκείου δεν προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο στην Πληροφορική Παιδεία των μαθητών και αποτελεί άλλοθι για τον εξοβελισμό της Πληροφορικής. Επειδή οι περισσότεροι ΔΕΝ αντιλαμβάνονται την Πληροφορική ως επιστήμη, αλλά ως δεξιότητα παρακαλώ αντιληφθείτε ότι ουσιαστικά οδηγείτε τη νεολαία μακρυά από μια από τις λίγες επιστήμες με σπουδές που έχουν θετικές προοπτικές στην εποχή της κρίσης που βιώνουμε. Δείτε ενδεικτικά μελέτη που αναφέρει την ΕΛΛΕΙΨΗ 1.000.000 θέσεων εργασίας στον τομέα της Πληροφορικής μέχρι το 2020 στις ΗΠΑ http://www.code.org/stats Και μια "προσωπική" απορία, πως στο καλό σκεφτήκατε να βάλετε 6 ώρες ΧΗΜΕΙΑ ???!!! 9 στους 10 θα χρησιμοποιήσουν σε κάποια στιγμή της ζωής και επαγγελματικής καριέρας τους γνώσης Πληροφορικής. Πόσοι θα χρησιμοποιήσουν γνώσεις Χημείας ? Επίσης 11 ώρες Αρχαία, δηλαδή 2 ώρες ΚΑΘΕ μέρα και 3 ώρες μια μέρα. Ποιος μαθητής θα αντέξει?