Τι θα γίνει με την προετοιμασία των υποψηφίων της Γ λυκείου στα Ειδικά μαθήματα των Πανελληνίων (Ξένες γλώσσες, Καλλιτεχνικά, Μουσική, Φυσική Αγωγή, Τεχνικό Σχέδιο), τα οποία δεν προβλέπονται στο πρόγραμμα; Μήπως είναι σκόπιμο να υπάρχει ένα δύωρο στο ωρολόγιο πρόγραμμα για την προετοιμασία στο Ειδικό Μάθημα; Ίσως θα ήταν χρήσιμη στο θέμα η λειτουργία της Πρόσθεστης Διδακτικής Στήριξης για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε κάθε Ειδικό Μάθημα, με ελάχιστο αριθμό 5 μαθητών ανά τμήμα, είτε σε κάθε ΓΕΛ είτε σε ΓΕΛ της ιδίας ομάδας σχολείων. Το τμήμα να μπορεί να αναλάβει εκπαιδευτικός της σχολικής μονάδας για συμπλήρωση ωραρίου, ή να το αναλάβει ωρομίσθιος εκπαιδευτικός της ειδικότητας.
Τι θα γίνει με την προετοιμασία των υποψηφίων της Γ λυκείου στα Ειδικά μαθήματα των Πανελληνίων (Ξένες γλώσσες, Καλλιτεχνικά, Μουσική, Φυσική Αγωγή, Τεχνικό Σχέδιο), τα οποία δεν προβλέπονται στο πρόγραμμα; Μήπως είναι σκόπιμο να υπάρχει ένα δύωρο στο ωρολόγιο πρόγραμμα για την προετοιμασία στο Ειδικό Μάθημα; Ίσως θα ήταν χρήσιμη στο θέμα η λειτουργία της Πρόσθεστης Διδακτικής Στήριξης για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε κάθε Ειδικό Μάθημα, με ελάχιστο αριθμό 5 μαθητών ανά τμήμα, είτε σε κάθε ΓΕΛ είτε σε ΓΕΛ της ιδίας ομάδας σχολείων. Το τμήμα να μπορεί να αναλάβει εκπαιδευτικός της σχολικής μονάδας για συμπλήρωση ωραρίου, ή να το αναλάβει ωρομίσθιος εκπαιδευτικός της ειδικότητας.