Πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω τον λόγο απομάκρυνσης της επιστήμης της Πληροφορικής.
Η αλγοριθμική σκέψη θα έπρεπε να είναι δομικό στοιχείο της εκπαίδευσης σε ένα σύγχρονο κράτος. Αντ' αυτού, βλέπουμε για ακόμα μία φορά η επιστήμη της Πληροφορικής να εξισώνεται με την γενική χρήση υπολογιστών -word, excel και "internet"(!)- και να απαξιώνεται.
Αναρωτιέμαι τι είναι λιγότερο αποθαρρυντικό, να πιστέψουμε ότι αυτό γίνεται εσκεμμένα ή ότι οι υπεύθυνοι χάραξης στρατηγικής πορείας για την εκπαίδευση δεν γνωρίζουν την διαφορά...
Πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω τον λόγο απομάκρυνσης της επιστήμης της Πληροφορικής. Η αλγοριθμική σκέψη θα έπρεπε να είναι δομικό στοιχείο της εκπαίδευσης σε ένα σύγχρονο κράτος. Αντ' αυτού, βλέπουμε για ακόμα μία φορά η επιστήμη της Πληροφορικής να εξισώνεται με την γενική χρήση υπολογιστών -word, excel και "internet"(!)- και να απαξιώνεται. Αναρωτιέμαι τι είναι λιγότερο αποθαρρυντικό, να πιστέψουμε ότι αυτό γίνεται εσκεμμένα ή ότι οι υπεύθυνοι χάραξης στρατηγικής πορείας για την εκπαίδευση δεν γνωρίζουν την διαφορά...