Γιατί τουλάχιστον 2 ειδικότητες, οι οποίες στα ΙΕΚ των ιδίων ειδικοτήτων, αλλά και στο σύνολο του εξειδικευμένου λεξιλογίου τους κάνουν Γαλλική ορολογία, στις ειδικότητες ωστόσο των ΕΠΑΛ να είναι υποχρεωμένες να κάνουν Αγγλικά (Τεχνικός Τροφίμων και Ποτών και Υπάλληλος Διοίκησης στον Τουρισμό;
Δεν υπάρχει εδώ επιστημονική και παιδαγωγική συνέχεια ούτε ορθότητα. Επιβάλλεται το αναγραφόμενο μάθημα Ξένη Γλώσσα να επεξηγείται ως εξής: Αγγλικά ή Γαλλικά ανάλογα την ειδικότητα.
Επίσης σημείο τριβής θα είναι η ΥΑ αναθέσεων (προσωρινών για τα έτη 2013-2014 και 2014-2015 για τις Β και Γ τάξεις που μένουν στο παλιό πρόγραμμα, αλλά και συνολικά για τις τάξεις του νέου επαγγελματικού λυκείου) που προγραμματίζεται και στην οποίαν θα πρέπει απαραιτήτως να αποδίδονται μαθήματα που ως τώρα έκαναν οι κατηργημένες ειδικότητες στις λεγόμενες πλεονασματικές ειδικότητες και βασικά στους Γυμναστές (πχ Πρώτες Βοήθειες, Μάλαξη, Ανατομία-Φυσιολογία) και στους Πληροφορικάριους (Εφαρμογές Η/Υ σε όλες τις ειδικότητες, Οργάνωση Γραφείου), ουτως ώστε να μειωθούν τα πλεονάσματα και να υπάρχει άμεση κάλυψη των ωρών διδιασκαλίας στα σχολεία, χωρίς πολύμηνη αναμονή άφιξης ωρομισθίων.
Γιατί τουλάχιστον 2 ειδικότητες, οι οποίες στα ΙΕΚ των ιδίων ειδικοτήτων, αλλά και στο σύνολο του εξειδικευμένου λεξιλογίου τους κάνουν Γαλλική ορολογία, στις ειδικότητες ωστόσο των ΕΠΑΛ να είναι υποχρεωμένες να κάνουν Αγγλικά (Τεχνικός Τροφίμων και Ποτών και Υπάλληλος Διοίκησης στον Τουρισμό; Δεν υπάρχει εδώ επιστημονική και παιδαγωγική συνέχεια ούτε ορθότητα. Επιβάλλεται το αναγραφόμενο μάθημα Ξένη Γλώσσα να επεξηγείται ως εξής: Αγγλικά ή Γαλλικά ανάλογα την ειδικότητα. Επίσης σημείο τριβής θα είναι η ΥΑ αναθέσεων (προσωρινών για τα έτη 2013-2014 και 2014-2015 για τις Β και Γ τάξεις που μένουν στο παλιό πρόγραμμα, αλλά και συνολικά για τις τάξεις του νέου επαγγελματικού λυκείου) που προγραμματίζεται και στην οποίαν θα πρέπει απαραιτήτως να αποδίδονται μαθήματα που ως τώρα έκαναν οι κατηργημένες ειδικότητες στις λεγόμενες πλεονασματικές ειδικότητες και βασικά στους Γυμναστές (πχ Πρώτες Βοήθειες, Μάλαξη, Ανατομία-Φυσιολογία) και στους Πληροφορικάριους (Εφαρμογές Η/Υ σε όλες τις ειδικότητες, Οργάνωση Γραφείου), ουτως ώστε να μειωθούν τα πλεονάσματα και να υπάρχει άμεση κάλυψη των ωρών διδιασκαλίας στα σχολεία, χωρίς πολύμηνη αναμονή άφιξης ωρομισθίων.