Ζήτημα 1ο: Δεν έχετε καθορίσει τα μαθήματα ειδικότητας στη Β΄ και στη Γ΄ τάξη του Τεχνολογικού Λυκείου. Πώς ενεργοποιείτε τη διαβούλευση όταν δεν έχετε καθορίσει κάτι τόσο σημαντικό;
Ζήτημα 2ο: Αν δεν έχει γίνει κάποιο λάθος, πώς μπορώ να σχολιάσω την παντελή έλλειψη μαθήματος Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο πέρα από ένα δίωρο επιλογής στην Α΄ Λυκείου; Ψηφιακό σχολείο χωρίς Πληροφορική δεν μπορεί να υπάρξει. Αντί να αυξήσετε τις ώρες Πληροφορικής, τις εξαφανίσατε τελείως. Σε ποια άλλη χώρα του αναπτυγμένου κόσμου δεν υπάρχει η Πληροφορική στο Λύκειο; Και οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν σε σχολές Πληροφορικής ή Πολυτεχνείου οι οποίες είναι πάρα πολλές σε αριθμό και πλήθος εισακτέων γιατί πρέπει να εξεταστούν πανελλαδικά σε Χημεία και Βιολογία και όχι στην Πληροφορική; Σχολές Χημείας και Βιολογίας υπάρχουν ελάχιστες σε σχέση με το πλήθος των σχολών Πληροφορικής και οι πιο πολλοί μαθητές στο Πανεπιστήμιο δεν θα ξανασυναντήσουν μαθήματα Χημείας και Βιολογίας, ενώ σχεδόν όλοι θα παρακολουθήσουν πανεπιστημιακά μαθήματα Πληροφορικής. Γιατί λοιπόν αφαιρείτε την Πληροφορική από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και διατηρείται άλλα που ελάχιστους θα αφορούν στην πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση; Πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω τη λογική αυτή.
Ζήτημα 1ο: Δεν έχετε καθορίσει τα μαθήματα ειδικότητας στη Β΄ και στη Γ΄ τάξη του Τεχνολογικού Λυκείου. Πώς ενεργοποιείτε τη διαβούλευση όταν δεν έχετε καθορίσει κάτι τόσο σημαντικό; Ζήτημα 2ο: Αν δεν έχει γίνει κάποιο λάθος, πώς μπορώ να σχολιάσω την παντελή έλλειψη μαθήματος Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο πέρα από ένα δίωρο επιλογής στην Α΄ Λυκείου; Ψηφιακό σχολείο χωρίς Πληροφορική δεν μπορεί να υπάρξει. Αντί να αυξήσετε τις ώρες Πληροφορικής, τις εξαφανίσατε τελείως. Σε ποια άλλη χώρα του αναπτυγμένου κόσμου δεν υπάρχει η Πληροφορική στο Λύκειο; Και οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν σε σχολές Πληροφορικής ή Πολυτεχνείου οι οποίες είναι πάρα πολλές σε αριθμό και πλήθος εισακτέων γιατί πρέπει να εξεταστούν πανελλαδικά σε Χημεία και Βιολογία και όχι στην Πληροφορική; Σχολές Χημείας και Βιολογίας υπάρχουν ελάχιστες σε σχέση με το πλήθος των σχολών Πληροφορικής και οι πιο πολλοί μαθητές στο Πανεπιστήμιο δεν θα ξανασυναντήσουν μαθήματα Χημείας και Βιολογίας, ενώ σχεδόν όλοι θα παρακολουθήσουν πανεπιστημιακά μαθήματα Πληροφορικής. Γιατί λοιπόν αφαιρείτε την Πληροφορική από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και διατηρείται άλλα που ελάχιστους θα αφορούν στην πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση; Πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω τη λογική αυτή.