Διαβαζοντας το παραπανω αρθρο εχω να σχολιασω - προτεινω τα εξης στην καθε περιπτωση με μια βαση εκκινησης
1ον) Αν υποθεσουμε "καλη τη πιστη" οτι πραγματι ενδιαφερεστε για το καλο της παιδειας και του μελλοντος των παιδιων μας εχουμε και λεμε:
α) εχει καμια σχεση αυτο το αρθρο με τη αποσυνδεση του λυκειου και της γενικης παιδειας - μορφωσης απο την εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση των μαθητων απο τη στιγμη που λαμβανει υποψιν ολες τις ταξεις του λυκειου για την εισαγωγη;
β) πως γινεται αντικειμενικη η εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση οταν προσμετραται ο υποκειμενικος βαθμος του καθηγητη στα προφορικα, όπως και η υποκειμενικη επιλογη του καθε καθηγητη στα θεματα που επιλεγει στις εξετασεις.
γ) πως πιστευεται οτι θα γινει η σωστη και αντικειμενικη αξιολογηση των μαθητων μεσα σε μια ταξη "30" ατομων , όση καλή διάθεση να εχει ο καθηγητης ή όσο "τελειος" και ευσυνειδητος ειναι.
Αρα συμφωνα με τα παραπανω προτεινω πληρη αποδεσμευση των πανελληνιων εξετασεων απο το λυκειο με βαση εστω τα επιστημονικα πεδια που εχετε προτεινει για να εξασφαλιστει το αδιαβλητο των εξετασεων, εστω και αν δε συμφωνω με τις εξετασεις γενικα αλλα για να καταργηθουν πρεπει πρωτα να αλλαξει η νοοτροπια των Ελληνων που θελει τα παιδια του να γινουν ολοι γιατροι
2ον) Αν υποθεσουμε οτι στην πραγματικοτητα δε σας ενδιαφερει το καλο της παιδειας και του μελλοντος των παιδιων μας αλλα δημιουργωντας αυτο το συστημα εχετε αλλους απωτερους σκοπους και συμφεροντα εχω να πω τα εξης
α) το συστημα αυτο ειναι κομμενο και ραμενο για τα ιδιωτικα σχολεια (ολοι οι μαθητες 20 απο την 1η εως και την 3η λυκειου και προετοιμασια αποκλειστικα για τις πανελληνιες)που εχουν ηδη προβλημα με την κριση επομενως θα βελτιωθει η κατασταση τους και ταυτοχρονα μειωση των μαθητων των δημοσιων σχολειων αρα και των καθηγητων τους ταυτοχρονα αρα τη μειωση του δημοσιου κοστου, μονο για το κρατος ομως γιατι για τους πολιτες δε φαινετε κατι τετοιο.
β) μονο τα φροντιστηρια δεν περιοριζει παρα τα αυξανει απο τις μικροτερες ταξεις κιολας και οχι μονο απο τα νομιμα φροντιστηρια αλλα προπαντων απο τους "ιδιαιτερακηδες" του δημοσιου σχολειου καθως τωρα θα μετρα και ο βαθμος του σχολειου αρα θα ειναι βουτυρο στο ψωμι τους.
Αν λοιπον ισχυει η παραπανω υποθεση τοτε ενα μονο εχω να πω
ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ...............
Στη διαθεση σας
Διαβαζοντας το παραπανω αρθρο εχω να σχολιασω - προτεινω τα εξης στην καθε περιπτωση με μια βαση εκκινησης 1ον) Αν υποθεσουμε "καλη τη πιστη" οτι πραγματι ενδιαφερεστε για το καλο της παιδειας και του μελλοντος των παιδιων μας εχουμε και λεμε: α) εχει καμια σχεση αυτο το αρθρο με τη αποσυνδεση του λυκειου και της γενικης παιδειας - μορφωσης απο την εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση των μαθητων απο τη στιγμη που λαμβανει υποψιν ολες τις ταξεις του λυκειου για την εισαγωγη; β) πως γινεται αντικειμενικη η εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση οταν προσμετραται ο υποκειμενικος βαθμος του καθηγητη στα προφορικα, όπως και η υποκειμενικη επιλογη του καθε καθηγητη στα θεματα που επιλεγει στις εξετασεις. γ) πως πιστευεται οτι θα γινει η σωστη και αντικειμενικη αξιολογηση των μαθητων μεσα σε μια ταξη "30" ατομων , όση καλή διάθεση να εχει ο καθηγητης ή όσο "τελειος" και ευσυνειδητος ειναι. Αρα συμφωνα με τα παραπανω προτεινω πληρη αποδεσμευση των πανελληνιων εξετασεων απο το λυκειο με βαση εστω τα επιστημονικα πεδια που εχετε προτεινει για να εξασφαλιστει το αδιαβλητο των εξετασεων, εστω και αν δε συμφωνω με τις εξετασεις γενικα αλλα για να καταργηθουν πρεπει πρωτα να αλλαξει η νοοτροπια των Ελληνων που θελει τα παιδια του να γινουν ολοι γιατροι 2ον) Αν υποθεσουμε οτι στην πραγματικοτητα δε σας ενδιαφερει το καλο της παιδειας και του μελλοντος των παιδιων μας αλλα δημιουργωντας αυτο το συστημα εχετε αλλους απωτερους σκοπους και συμφεροντα εχω να πω τα εξης α) το συστημα αυτο ειναι κομμενο και ραμενο για τα ιδιωτικα σχολεια (ολοι οι μαθητες 20 απο την 1η εως και την 3η λυκειου και προετοιμασια αποκλειστικα για τις πανελληνιες)που εχουν ηδη προβλημα με την κριση επομενως θα βελτιωθει η κατασταση τους και ταυτοχρονα μειωση των μαθητων των δημοσιων σχολειων αρα και των καθηγητων τους ταυτοχρονα αρα τη μειωση του δημοσιου κοστου, μονο για το κρατος ομως γιατι για τους πολιτες δε φαινετε κατι τετοιο. β) μονο τα φροντιστηρια δεν περιοριζει παρα τα αυξανει απο τις μικροτερες ταξεις κιολας και οχι μονο απο τα νομιμα φροντιστηρια αλλα προπαντων απο τους "ιδιαιτερακηδες" του δημοσιου σχολειου καθως τωρα θα μετρα και ο βαθμος του σχολειου αρα θα ειναι βουτυρο στο ψωμι τους. Αν λοιπον ισχυει η παραπανω υποθεση τοτε ενα μονο εχω να πω ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ............... Στη διαθεση σας