Καταρχάς μια παρατήρηση τεχνικής φύσεως τα μαθήματα γενικής παιδείας στην Β Λυκείου αθροίζουν 31 ώρες την εβδομάδα αντί 30 που αναφέρεται παραπάνω.
Παρατηρώ οτι σε αρκετά μαθήματα αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας σε κάποια μάλιστα μαθήματα υπερδιπλασιάζονται όπως στην βιολογία και στα αρχαία στην Γ Λυκείου. Αυτό με την σειρά του λογικά θα επιφέρει αλλαγές στην διδακτέα ύλη και εδώ πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή.
αφού θέλετε να κάνετε μια τόσο μεγάλη αναδιοργάνωση του ωρολόγιου προγράμματος θα πρέπει να κάνετε και σωστή αναδιοργάνωση της διδακτέας ύλης. Θα πρέπει η διδακτέα ύλη να ανταποκρίνεται στις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος αλλά και να έχουμε την ευχέρεια ως εκπαιδευτικοί να εμβαθύνουμε και να στοχεύσουμε στην κατανοησή τους. Για να το καταφέρουμε αυτό απαιτούνται νέα σύχρονα σχολικά βιβλία τα οποία θα ανταποκρίνονται και στο νέο σύστημα εξέτασης. Με λογικές του τύπου copy paste που ακολουθήθηκαν τα τελευταία χρόνια και αυτή η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ξεκινάνει με τους χειρότερους οιωνούς
Καταρχάς μια παρατήρηση τεχνικής φύσεως τα μαθήματα γενικής παιδείας στην Β Λυκείου αθροίζουν 31 ώρες την εβδομάδα αντί 30 που αναφέρεται παραπάνω. Παρατηρώ οτι σε αρκετά μαθήματα αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας σε κάποια μάλιστα μαθήματα υπερδιπλασιάζονται όπως στην βιολογία και στα αρχαία στην Γ Λυκείου. Αυτό με την σειρά του λογικά θα επιφέρει αλλαγές στην διδακτέα ύλη και εδώ πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή. αφού θέλετε να κάνετε μια τόσο μεγάλη αναδιοργάνωση του ωρολόγιου προγράμματος θα πρέπει να κάνετε και σωστή αναδιοργάνωση της διδακτέας ύλης. Θα πρέπει η διδακτέα ύλη να ανταποκρίνεται στις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος αλλά και να έχουμε την ευχέρεια ως εκπαιδευτικοί να εμβαθύνουμε και να στοχεύσουμε στην κατανοησή τους. Για να το καταφέρουμε αυτό απαιτούνται νέα σύχρονα σχολικά βιβλία τα οποία θα ανταποκρίνονται και στο νέο σύστημα εξέτασης. Με λογικές του τύπου copy paste που ακολουθήθηκαν τα τελευταία χρόνια και αυτή η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ξεκινάνει με τους χειρότερους οιωνούς