Θεωρώ πως είναι πολύ μεγάλη η μείωση των ωρών των μαθημάτων γενικής παιδείας στη Β΄και Γ΄τάξη των ΕΠΑΛ κι έτσι δε νομίζω πως ισχύει στην πράξη η ισοτιμία του απολυτηρίου των ΕΠΑΛ με αυτή των Γενικών Λυκείων. Ακόμη θα ήθελα να ανακληθεί η "εξαφάνιση" της ιστορίας από τη Β΄και Γ΄τάξη ,καθώς κρίνεται ουσιαστικά ανύπαρκτη η διδασκαλία της ιστορίας με μόνο μία ώρα στην Α΄τάξη.Τέλος ως φιλόλογος που διδάσκω τα τελευταία χρόνια σε ΕΠΑΛ λυπάμαι πραγματικά για την κατάργηση των υποστηρικτικών μαθημάτων στην Ελληνική Γλώσσα καθώς οι μαθητές τ' απολάμβαναν και υπήρχαν κι απτά αποτελέσματα βελτίωσης ,όπως προκύπτει κι από τις εκθέσεις των Σχολικών Συμβούλων.
Θεωρώ πως είναι πολύ μεγάλη η μείωση των ωρών των μαθημάτων γενικής παιδείας στη Β΄και Γ΄τάξη των ΕΠΑΛ κι έτσι δε νομίζω πως ισχύει στην πράξη η ισοτιμία του απολυτηρίου των ΕΠΑΛ με αυτή των Γενικών Λυκείων. Ακόμη θα ήθελα να ανακληθεί η "εξαφάνιση" της ιστορίας από τη Β΄και Γ΄τάξη ,καθώς κρίνεται ουσιαστικά ανύπαρκτη η διδασκαλία της ιστορίας με μόνο μία ώρα στην Α΄τάξη.Τέλος ως φιλόλογος που διδάσκω τα τελευταία χρόνια σε ΕΠΑΛ λυπάμαι πραγματικά για την κατάργηση των υποστηρικτικών μαθημάτων στην Ελληνική Γλώσσα καθώς οι μαθητές τ' απολάμβαναν και υπήρχαν κι απτά αποτελέσματα βελτίωσης ,όπως προκύπτει κι από τις εκθέσεις των Σχολικών Συμβούλων.