Ποιός μέσος ορος θα προκύπτει απο ένα μαθητή που τελείωσε την Α γενικού λυκείου και αποφάσισε να πάει στην Β ΕΠΑΛ.Ειναι δικαιο αυτό εαν γίνει τετοιος ανάμεικτος συμψηφισμός.Νομίζω οτι το σχέδιο νόμου του Τεχνολογικού λυεκίου είναι πιο άρτιος και τεκτμηριωμένος απο κάθε πλευρα και σε όλα τα δύσκολα σημεία.Τωρα αυτές οι αλλαγές του ποδαριού θα βγάλουν άλλα προβλήματα.
Ποιός μέσος ορος θα προκύπτει απο ένα μαθητή που τελείωσε την Α γενικού λυκείου και αποφάσισε να πάει στην Β ΕΠΑΛ.Ειναι δικαιο αυτό εαν γίνει τετοιος ανάμεικτος συμψηφισμός.Νομίζω οτι το σχέδιο νόμου του Τεχνολογικού λυεκίου είναι πιο άρτιος και τεκτμηριωμένος απο κάθε πλευρα και σε όλα τα δύσκολα σημεία.Τωρα αυτές οι αλλαγές του ποδαριού θα βγάλουν άλλα προβλήματα.