Πραγματικά δεν μπορώ να αντιληφθώ του λόγους απουσίας της Πληροφορικής από το νομοσχέδιο.Το 2000 η Πληροφορική εισήχθη στο Λύκειο ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (ΑΕΠΠ) και το 2013 την αφαιρούμε? Πώς να θεωρηθεί το γεγονός αυτό ως βήμα προς τα εμπρός?
Πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι η καλλιέργεια αλγοριθμικής σκέψης είναι τελείως διαφορετικό αντικείμενο από τη χρήση Η/Υ. Η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον,με την ύλη που καλύπτει, διδάσκει τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού στους μαθητές, αναπτύσσει και προωθεί αναμφίβολα την κριτική τους σκέψη και ικανότητα. Επιπρόσθετα, πρόκειται για μάθημα - θεμέλιο για όσους μαθητές επιλέξουν τελικά να προχωρήσουν σε σπουδές συναφείς με την Πληροφορική, ενώ ταυτόχρονα γοητεύει μαθητές που ανακαλύπτουν το ταλέντο τους στη συγκεκριμένη επιστήμη.
Για να εισαχθεί λοιπόν μαθητής σε τμήμα Πληροφορικής θα εξετάζεται στη..Χημεία!!!
Τις τελευταίες ημέρες, με όσους και να έχω συζητήσει το συγκεκριμένο θέμα, ακούω την εξής φράση: "Μα πως γίνεται? Να αφαιρούμε την Πληροφορική? Από τα λίγα μαθήματα που πρέπει να παραμείνουν..."
Σε μια συγκυρία που υποτίθεται η χώρα προσπαθεί να κάνει έστω και ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός, δεν μπορώ να βρω απάντηση στο ερώτημα, πώς αυτό συνάδει με την κατάργηση της Πληροφορικής στο Λύκειο. Ξεκάθαρο βήμα προς τα πίσω για την Παιδεία, τεράστια απώλεια για τα παιδιά μας, τεράστιο λάθος αν δεν διορθωθεί...
Πραγματικά δεν μπορώ να αντιληφθώ του λόγους απουσίας της Πληροφορικής από το νομοσχέδιο.Το 2000 η Πληροφορική εισήχθη στο Λύκειο ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (ΑΕΠΠ) και το 2013 την αφαιρούμε? Πώς να θεωρηθεί το γεγονός αυτό ως βήμα προς τα εμπρός? Πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι η καλλιέργεια αλγοριθμικής σκέψης είναι τελείως διαφορετικό αντικείμενο από τη χρήση Η/Υ. Η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον,με την ύλη που καλύπτει, διδάσκει τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού στους μαθητές, αναπτύσσει και προωθεί αναμφίβολα την κριτική τους σκέψη και ικανότητα. Επιπρόσθετα, πρόκειται για μάθημα - θεμέλιο για όσους μαθητές επιλέξουν τελικά να προχωρήσουν σε σπουδές συναφείς με την Πληροφορική, ενώ ταυτόχρονα γοητεύει μαθητές που ανακαλύπτουν το ταλέντο τους στη συγκεκριμένη επιστήμη. Για να εισαχθεί λοιπόν μαθητής σε τμήμα Πληροφορικής θα εξετάζεται στη..Χημεία!!! Τις τελευταίες ημέρες, με όσους και να έχω συζητήσει το συγκεκριμένο θέμα, ακούω την εξής φράση: "Μα πως γίνεται? Να αφαιρούμε την Πληροφορική? Από τα λίγα μαθήματα που πρέπει να παραμείνουν..." Σε μια συγκυρία που υποτίθεται η χώρα προσπαθεί να κάνει έστω και ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός, δεν μπορώ να βρω απάντηση στο ερώτημα, πώς αυτό συνάδει με την κατάργηση της Πληροφορικής στο Λύκειο. Ξεκάθαρο βήμα προς τα πίσω για την Παιδεία, τεράστια απώλεια για τα παιδιά μας, τεράστιο λάθος αν δεν διορθωθεί...