Στο παρόν σχέδιο δυστυχώς απουσιάζει εντελώς το μάθημα της Πληροφορικής-Επιστήμης Υπολογιστών. Θεωρώ αδιανόητο εν έτει 2013 κάποιος μαθητής που θέλει να σπουδάσει σε 1 από τα σχεδόν 40 ΑΕΙ και ΤΕΙ που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική επιστήμη να μην έχει διδαχθεί και εντρυφήσει σε βασικες εννοιες αλγοριθμικής και προγραμματισμού υπολογιστών. Δεν αναφέρομαι φυσικά στην απλή χρήση (office, internet, mail κλπ), που δεν εχει καμια σχεση με την Επιστημη της Πληροφορικής. Το μάθημα της Πληροφορικής βέβαια απουσιαζει και απο την Α' αλλά και από την Β' λυκείου. Δηλαδή (και αυτό μαλλον σε καμια αλλη χωρα δεν γινεται) στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, οι μαθητές θα αρχίζουν και θα τελειώνουν το λύκειο χωρίς να έχουν διδαχθεί την Επιστήμη των Υπολογιστών.
Στο παρόν σχέδιο δυστυχώς απουσιάζει εντελώς το μάθημα της Πληροφορικής-Επιστήμης Υπολογιστών. Θεωρώ αδιανόητο εν έτει 2013 κάποιος μαθητής που θέλει να σπουδάσει σε 1 από τα σχεδόν 40 ΑΕΙ και ΤΕΙ που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική επιστήμη να μην έχει διδαχθεί και εντρυφήσει σε βασικες εννοιες αλγοριθμικής και προγραμματισμού υπολογιστών. Δεν αναφέρομαι φυσικά στην απλή χρήση (office, internet, mail κλπ), που δεν εχει καμια σχεση με την Επιστημη της Πληροφορικής. Το μάθημα της Πληροφορικής βέβαια απουσιαζει και απο την Α' αλλά και από την Β' λυκείου. Δηλαδή (και αυτό μαλλον σε καμια αλλη χωρα δεν γινεται) στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, οι μαθητές θα αρχίζουν και θα τελειώνουν το λύκειο χωρίς να έχουν διδαχθεί την Επιστήμη των Υπολογιστών.