Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό κάποτε είναι, αφενός οτι το εφτάωρο είναι ζημιογώνο για τους μαθητές. Αφετέρου οτι δεν μπορεί ο κάθε κλάδος να ζητάει να γίνεται πολλές ώρες το δικό του μάθημα. Κανένα μάθημα βεβαίως δεν είναι περιττό. Τα μαθήματα όμως είναι Κουραστικά και υπερβολικά. Δεν είναι εφικτό, ούτε παιδαγωγικό να διδάσκονται τόσες πολλές ώρες μαθηματικά, φυσική, χημεία, αρχαία ελληνικά κλπ... Και να μη δίνεται σωστή έμφαση στα νέα ελληνικά. Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι. Γίνεται μεν αντικατάσταση κάποιων μαθημάτων απο κάποια νέα, γίνεται μια ώθηση σε τομείς, τα μαθήματα μπαίνουν σε κλάδους... Όμως δεν γίνεται ένα σωστό και παιδαγωγικό σύστημα. Δεν αποκλείεται όταν το παρόν πρόγραμμα αρχίσει να εφαρμόζεται στην Β λυκείου, να υπάρξει ένας νέος κύκλος καταλήψεων. Για αυτό το νέο πρόγραμμα πρέπει να έχει σκοπό την ομαλή ροή του λυκειακού κύκλου, τη σωστή παιδαγώγηση, να μην υπερβαίνει τις 30 ώρες την εβδομάδα ( το εφτάωρο είναι κουραστικό και αναποτελεσματικό για τους μαθητές ) και φυσικά να καλύπτει την σωστή ύλη, ενώ παράλληλα να εξαλείψει στο μέγιστο την παπαγαλία και την παραπαιδεία.
Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό κάποτε είναι, αφενός οτι το εφτάωρο είναι ζημιογώνο για τους μαθητές. Αφετέρου οτι δεν μπορεί ο κάθε κλάδος να ζητάει να γίνεται πολλές ώρες το δικό του μάθημα. Κανένα μάθημα βεβαίως δεν είναι περιττό. Τα μαθήματα όμως είναι Κουραστικά και υπερβολικά. Δεν είναι εφικτό, ούτε παιδαγωγικό να διδάσκονται τόσες πολλές ώρες μαθηματικά, φυσική, χημεία, αρχαία ελληνικά κλπ... Και να μη δίνεται σωστή έμφαση στα νέα ελληνικά. Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι. Γίνεται μεν αντικατάσταση κάποιων μαθημάτων απο κάποια νέα, γίνεται μια ώθηση σε τομείς, τα μαθήματα μπαίνουν σε κλάδους... Όμως δεν γίνεται ένα σωστό και παιδαγωγικό σύστημα. Δεν αποκλείεται όταν το παρόν πρόγραμμα αρχίσει να εφαρμόζεται στην Β λυκείου, να υπάρξει ένας νέος κύκλος καταλήψεων. Για αυτό το νέο πρόγραμμα πρέπει να έχει σκοπό την ομαλή ροή του λυκειακού κύκλου, τη σωστή παιδαγώγηση, να μην υπερβαίνει τις 30 ώρες την εβδομάδα ( το εφτάωρο είναι κουραστικό και αναποτελεσματικό για τους μαθητές ) και φυσικά να καλύπτει την σωστή ύλη, ενώ παράλληλα να εξαλείψει στο μέγιστο την παπαγαλία και την παραπαιδεία.