Καλό είναι η προαγωγή και απόλυση απο το λύκειο να γίνεται με τον ελάχιστο βαθμό 9,5. Όσο για την πρόταση του κυρίου Καρδαμίτση, είδη τα μαθηματικά διδάσκονται πολλές ώρες σε όλες τις τάξεις της εκπαιδευτικής βαθμίδας. Δεν γίνεται σε μια τάξη κρίσιμη που ο μαθητής αποφασίζει για το τι θα ακολουθήσει, να προστεθούν επιπλέον ώρες μαθηματικών. Εξάλλου η Γ λυκείου πρέπει να είναι καθαρά μια τάξη τομών. Έως την Β λυκείου ένας που θέλει να ακολουθήσει θεωριτικές επιστήμες, σίγουρα έχει μάθει αυτά τα μαθηματικά που χρειάζονται. Να μη πω οτι τα χ ψ και ω είναι περιττά για όποιον δεν θα ακολουθήσει θετικό κλάδο. Να κάνω λοιπόν και εγώ τις δικές μου πρότασεις.
1) Το απολυτήριο λυκείου να δίδεται με την ολοκλήρωση της Β τάξης.
2) Η Γ λυκείου να μετονομαστεί σε ένα καθαρά προπαρασκευαστικό έτος
3) Η προαγωγή και απόλυση απο το λύκειο να γίνεται με το 9,5 και όχι με το 10 που προτείνεται.
4) Να δωθεί περισσότερη έμφαση στα νέα Ελληνικά και σε μια ξένη γλώσσα και λιγότερη σε κάποια άλλα μαθήματα.
5) Το ωρολόγιο πρόγραμμα να μην υπερβαίνει τις 30 διδακτικές ώρες ( 40΄) την εβδομάδα
Καλό είναι η προαγωγή και απόλυση απο το λύκειο να γίνεται με τον ελάχιστο βαθμό 9,5. Όσο για την πρόταση του κυρίου Καρδαμίτση, είδη τα μαθηματικά διδάσκονται πολλές ώρες σε όλες τις τάξεις της εκπαιδευτικής βαθμίδας. Δεν γίνεται σε μια τάξη κρίσιμη που ο μαθητής αποφασίζει για το τι θα ακολουθήσει, να προστεθούν επιπλέον ώρες μαθηματικών. Εξάλλου η Γ λυκείου πρέπει να είναι καθαρά μια τάξη τομών. Έως την Β λυκείου ένας που θέλει να ακολουθήσει θεωριτικές επιστήμες, σίγουρα έχει μάθει αυτά τα μαθηματικά που χρειάζονται. Να μη πω οτι τα χ ψ και ω είναι περιττά για όποιον δεν θα ακολουθήσει θετικό κλάδο. Να κάνω λοιπόν και εγώ τις δικές μου πρότασεις. 1) Το απολυτήριο λυκείου να δίδεται με την ολοκλήρωση της Β τάξης. 2) Η Γ λυκείου να μετονομαστεί σε ένα καθαρά προπαρασκευαστικό έτος 3) Η προαγωγή και απόλυση απο το λύκειο να γίνεται με το 9,5 και όχι με το 10 που προτείνεται. 4) Να δωθεί περισσότερη έμφαση στα νέα Ελληνικά και σε μια ξένη γλώσσα και λιγότερη σε κάποια άλλα μαθήματα. 5) Το ωρολόγιο πρόγραμμα να μην υπερβαίνει τις 30 διδακτικές ώρες ( 40΄) την εβδομάδα