1. Σκεφτήκατε αν σήμερα, την εποχή της Τεχνολογίας, της Επικοινωνίας, του Παγκόσμιου Ιστού και των εφαρμογών του, είναι δυνατόν ένας μαθητής από 15 μέχρι 18 ετών (δηλαδή για τρία ολόκληρα χρόνια) στο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ να μην έχει ΚΑΜΙΑ επαφή με την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένα μάθημα Γενικής Πληροφορικής σαν μάθημα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ στις Α και Β Τάξεις;
2. Δημιουργείται Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες. Μάθημα εξεταζόμενο σήμερα στην Τεχνολογική είναι ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΑΕΠΠ). Γιατί ο μαθητής να μην μπορεί να επιλέξει μεταξύ ΧΗΜΕΙΑΣ και ΑΕΠΠ σαν διαχωρισμός Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών.
1. Σκεφτήκατε αν σήμερα, την εποχή της Τεχνολογίας, της Επικοινωνίας, του Παγκόσμιου Ιστού και των εφαρμογών του, είναι δυνατόν ένας μαθητής από 15 μέχρι 18 ετών (δηλαδή για τρία ολόκληρα χρόνια) στο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ να μην έχει ΚΑΜΙΑ επαφή με την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένα μάθημα Γενικής Πληροφορικής σαν μάθημα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ στις Α και Β Τάξεις; 2. Δημιουργείται Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες. Μάθημα εξεταζόμενο σήμερα στην Τεχνολογική είναι ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΑΕΠΠ). Γιατί ο μαθητής να μην μπορεί να επιλέξει μεταξύ ΧΗΜΕΙΑΣ και ΑΕΠΠ σαν διαχωρισμός Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών.