Θεώρω απαράδεκτο την κτάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο.Αν και εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας, θέλω να κάνω κάποιες επισημάνσεις για τις συνέπειες της ψήφισης του Νομοσχεδίου στο Γενικό Λύκειο.
1ο Η Διδασκαλία του μαθήματος γίνεται από τους συναδέλφους με σοβαρότητα και παρόλο μερικά είναι μαθήματα επιλογής οι μαθητές τα επιλέγουν, ξέρωντας ότι δεν τους βοηθούν στο ΜΟ.
2ο Η συντήρηση των εργαστηρίων πληροφορικής γίνεται από τους καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι διαθέτουν και χρόνο εκτός του υποχρεωτικού ωραρίου
3ο Η επικοινωνία των Λυκείων με τις διοικητικές υπηρεσίες,ηλεκτρονική αλληλογραφία , συμπλήρωση στατιστικών στοιχείων, αποστολή βαθμολογικών και λοιπών στοιχείων, βάση δεδομένων Νέστωρ,βαθμολογίες των μαθητών ,έκδοση αποτελέσματα και τίτλους (Απολυτήρια, Βεβαιώσεις Πρόσβασης, διάφορα πιστοποιητικά)ενημέρωση Survey, δημιουργεία και συντήρηση και ενημέρωση ιστοσελίδων των Λυκείων, κτλ
Ολα τα προηγούμενα γίνονται από τους καθηγητές Πληροφορικής και όχι από τον Διευθυντή ή κάποιους εκπαιδευτικούς με πιστοποίηση στις ΤΠΕ η οποία είναι μόνο για να την χρησιμοποιήσουν για την κατάληψη θέσεων. Οι καθηγητές Πληροφορικής των Λυκείων κάνουν και το έργο γραμματέων, καθώς επίσης άπειρες φορές έχουν εξυπηρετήσει και τους συναδέλφους για διδασκαλία των μαθημάτων τους με τη χρήση των Η/Υ.
Τέλος, υπάρχουν τόσες σχολές πληροφορικής, που όμως με την κατάργηση του μαθήματος, απωθούν τους μαθητές να τις επιλέξουν, επειδή πλέον δεν θα έχουν μέλλον σε αυτές.
Ελπίζω ότι οι αρμόδιοι θα διορθώσουν αυτό το λάθος.
ΒΚ
Θεώρω απαράδεκτο την κτάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο.Αν και εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας, θέλω να κάνω κάποιες επισημάνσεις για τις συνέπειες της ψήφισης του Νομοσχεδίου στο Γενικό Λύκειο. 1ο Η Διδασκαλία του μαθήματος γίνεται από τους συναδέλφους με σοβαρότητα και παρόλο μερικά είναι μαθήματα επιλογής οι μαθητές τα επιλέγουν, ξέρωντας ότι δεν τους βοηθούν στο ΜΟ. 2ο Η συντήρηση των εργαστηρίων πληροφορικής γίνεται από τους καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι διαθέτουν και χρόνο εκτός του υποχρεωτικού ωραρίου 3ο Η επικοινωνία των Λυκείων με τις διοικητικές υπηρεσίες,ηλεκτρονική αλληλογραφία , συμπλήρωση στατιστικών στοιχείων, αποστολή βαθμολογικών και λοιπών στοιχείων, βάση δεδομένων Νέστωρ,βαθμολογίες των μαθητών ,έκδοση αποτελέσματα και τίτλους (Απολυτήρια, Βεβαιώσεις Πρόσβασης, διάφορα πιστοποιητικά)ενημέρωση Survey, δημιουργεία και συντήρηση και ενημέρωση ιστοσελίδων των Λυκείων, κτλ Ολα τα προηγούμενα γίνονται από τους καθηγητές Πληροφορικής και όχι από τον Διευθυντή ή κάποιους εκπαιδευτικούς με πιστοποίηση στις ΤΠΕ η οποία είναι μόνο για να την χρησιμοποιήσουν για την κατάληψη θέσεων. Οι καθηγητές Πληροφορικής των Λυκείων κάνουν και το έργο γραμματέων, καθώς επίσης άπειρες φορές έχουν εξυπηρετήσει και τους συναδέλφους για διδασκαλία των μαθημάτων τους με τη χρήση των Η/Υ. Τέλος, υπάρχουν τόσες σχολές πληροφορικής, που όμως με την κατάργηση του μαθήματος, απωθούν τους μαθητές να τις επιλέξουν, επειδή πλέον δεν θα έχουν μέλλον σε αυτές. Ελπίζω ότι οι αρμόδιοι θα διορθώσουν αυτό το λάθος. ΒΚ