Δεν θεωρείτε ότι είναι άδικο και κυρίως παράλογο να δημιουργείτε πεδίο σχολών (1) ανθρωπιστικών (2) παιδαγωγικών (3) οικονομικών (4) ιατρικών και (5) αστυνομικών, όταν και τα 5 αυτά πεδία μαζί δεν συγκεντρώνουν όσες σχολές έχει το πεδίο των Θετικών-Τεχνολογικών σπουδών;;
Το τεράστιο πεδίο αυτό πρέπει να διασπαστεί τουλάχιστον σε Θετικές και Τεχνολογικές επιστήμες, όπου στο δεύτερο θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η Επιστήμη Υπολογιστών και όχι η Χημεία.
Είναι απόλυτα αναχρονιστικό να μην δοθεί βαρύτητα στην επιστήμη της Πληροφορικής το 2013, όταν είναι μια επιστήμη που μπορεί να δώσει ανάπτυξη σε μια χώρα με μηδενικούς πόρους.
Η επένδυση στην Πληροφορική είναι μονόδρομος στον 21ο αιώνα.
Είναι δυνατόν να το κατάλαβε η προηγούμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση το 1997 και να μην το καταλαβαίνει η παρούσα το 2013;
Δεν θεωρείτε ότι είναι άδικο και κυρίως παράλογο να δημιουργείτε πεδίο σχολών (1) ανθρωπιστικών (2) παιδαγωγικών (3) οικονομικών (4) ιατρικών και (5) αστυνομικών, όταν και τα 5 αυτά πεδία μαζί δεν συγκεντρώνουν όσες σχολές έχει το πεδίο των Θετικών-Τεχνολογικών σπουδών;; Το τεράστιο πεδίο αυτό πρέπει να διασπαστεί τουλάχιστον σε Θετικές και Τεχνολογικές επιστήμες, όπου στο δεύτερο θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η Επιστήμη Υπολογιστών και όχι η Χημεία. Είναι απόλυτα αναχρονιστικό να μην δοθεί βαρύτητα στην επιστήμη της Πληροφορικής το 2013, όταν είναι μια επιστήμη που μπορεί να δώσει ανάπτυξη σε μια χώρα με μηδενικούς πόρους. Η επένδυση στην Πληροφορική είναι μονόδρομος στον 21ο αιώνα. Είναι δυνατόν να το κατάλαβε η προηγούμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση το 1997 και να μην το καταλαβαίνει η παρούσα το 2013;