Φανταστείτε ένα παιδί να μπαίνει Χημικό χωρίς να έχει διδαχθεί Χημεία, να μπαίνει Βιολογικό χωρίς να έχει διδαχθεί Βιολογία κ.ο.κ. Με ποιο, λοιπόν, σκεπτικό δεν υπάρχει μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών για τις 48 σχολές Πληροφορικής, αλλά και αρκετές σχολές Πολυτεχνείου που κάνουν Προγραμματισμό και όχι Χημεία??
Επίσης, ο Προγραμματισμός διέπεται από έναν ιδιαίτερο τρόπο σκέψης που δεν ταιριάζει σε όλα τα παιδιά. Αυτό θα είναι καταστροφικό να το διαπιστώσουν όταν ήδη θα έχουν μπει σε τμήμα Πληροφορικής, ενώ θα μπορούν να το γνωρίζουν από το Λύκειο.
Φανταστείτε ένα παιδί να μπαίνει Χημικό χωρίς να έχει διδαχθεί Χημεία, να μπαίνει Βιολογικό χωρίς να έχει διδαχθεί Βιολογία κ.ο.κ. Με ποιο, λοιπόν, σκεπτικό δεν υπάρχει μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών για τις 48 σχολές Πληροφορικής, αλλά και αρκετές σχολές Πολυτεχνείου που κάνουν Προγραμματισμό και όχι Χημεία?? Επίσης, ο Προγραμματισμός διέπεται από έναν ιδιαίτερο τρόπο σκέψης που δεν ταιριάζει σε όλα τα παιδιά. Αυτό θα είναι καταστροφικό να το διαπιστώσουν όταν ήδη θα έχουν μπει σε τμήμα Πληροφορικής, ενώ θα μπορούν να το γνωρίζουν από το Λύκειο.