Οι Έλληνες Επιστήμονες της Πληροφορικής διαπρέπουμε ανά τον κόσμο. Δεν υπάρχει μεγάλο Πανεπιστήμιο, όπως της Οξφόρδης, του Χάρβαρντ, της Μασαχουσέτης, και του Κέμπριτζ, που να μην δεσπόζει η Ελληνική παρουσία σε Καθηγητικό, αλλά και Διδακτορικό επίπεδο.
Αντί να ενθαρυνθεί αυτή η προοπτική και να ενισχυθεί περαιτέρω με την ανάδειξη μεγάλων συμπλεγμάτων Πληροφορικής εντός του Ελλαδικού χώρου που θα λειτουργήσουν σαν επένδυση για το μέλλον της χώρας μας, καταβαραθρώνεται περαιτέρω με τον εξοβελισμό της Πληροφορικής από το Λύκειο.
Η ενίσχυσις δε των Αρχαίων Ελληνικών στα Ελληνικά σχολεία, αν συνδυαστεί με την υπάρχουσα μέθοδο διδασκαλίας των, θα οδηγήσει στην πλήρη αποστροφή των Ελλήνων μαθητών προς αυτά.
Οι Έλληνες Επιστήμονες της Πληροφορικής διαπρέπουμε ανά τον κόσμο. Δεν υπάρχει μεγάλο Πανεπιστήμιο, όπως της Οξφόρδης, του Χάρβαρντ, της Μασαχουσέτης, και του Κέμπριτζ, που να μην δεσπόζει η Ελληνική παρουσία σε Καθηγητικό, αλλά και Διδακτορικό επίπεδο. Αντί να ενθαρυνθεί αυτή η προοπτική και να ενισχυθεί περαιτέρω με την ανάδειξη μεγάλων συμπλεγμάτων Πληροφορικής εντός του Ελλαδικού χώρου που θα λειτουργήσουν σαν επένδυση για το μέλλον της χώρας μας, καταβαραθρώνεται περαιτέρω με τον εξοβελισμό της Πληροφορικής από το Λύκειο. Η ενίσχυσις δε των Αρχαίων Ελληνικών στα Ελληνικά σχολεία, αν συνδυαστεί με την υπάρχουσα μέθοδο διδασκαλίας των, θα οδηγήσει στην πλήρη αποστροφή των Ελλήνων μαθητών προς αυτά.