ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑ ΠΕΔΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ.ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΕΧΗ. ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΡΠΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΘΕΑΤΡΟ,ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΚΑΙ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ. ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΦΡΟΝΤΟΙΣΤΗΡΙΩΝ. ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕLITE
ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑ ΠΕΔΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ.ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΕΧΗ. ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΡΠΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΘΕΑΤΡΟ,ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΚΑΙ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ. ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΦΡΟΝΤΟΙΣΤΗΡΙΩΝ. ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕLITE