Στο άρθρο 2.α αναφέρει πως
''Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή''
Παρόλα αυτά η εγκύκλιος που εκδίδεται για την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΕΠ είναι πολύ διαφορετική από αυτή την εκπαιδευτικών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο παρόν ν/σ το άρθρο 6 αναφέρει " Όπου απαιτείται πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής επάρκειας του ΕΕΠ, αυτό καλύπτεται και με πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος Δημοσίου Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από τους αρμόδιους φορείς''.
Στους εκπαιδειτικούς είτε είναι ΠΕ ή ΤΕ η παιδαγωγική τους επάρκεια αναγνωρίζεται και από μεταπτυχιακούς τίτλους στις επιστήμες της Αγωγής. Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και για το ΕΕΠ?
Στο άρθρο 2.α αναφέρει πως ''Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή'' Παρόλα αυτά η εγκύκλιος που εκδίδεται για την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΕΠ είναι πολύ διαφορετική από αυτή την εκπαιδευτικών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο παρόν ν/σ το άρθρο 6 αναφέρει " Όπου απαιτείται πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής επάρκειας του ΕΕΠ, αυτό καλύπτεται και με πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος Δημοσίου Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από τους αρμόδιους φορείς''. Στους εκπαιδειτικούς είτε είναι ΠΕ ή ΤΕ η παιδαγωγική τους επάρκεια αναγνωρίζεται και από μεταπτυχιακούς τίτλους στις επιστήμες της Αγωγής. Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και για το ΕΕΠ?