Θεωρώ σωστή ότι επιτέλους μετά από 17 χρόνια διορθώνεται επιτέλους η στρέβλωση να μπαίνεις π.χ. στο χημικό , στο βιολογικό , στο χημικών μηχανικών στη Γεωπονική κτλ χωρίς να έχεις εξετασθεί χημεία ή βιολογία , καθότι ήταν περίεργο ότι με το ΑΟΔΕ (ορισμός παπαγαλίας) και με το μάθημα
ανάπτυξη εφαρμογών πήγαινες παντού.
2.Στην Α λυκείου και β λυκείου οι ώρες των φυσικών επιστημών πρέπει να κατανεμηθούν ισότιμα και να πάψει αυτό το προσβλητικό μονόωρο μάθημα για την επιστήμη της βιολογίας η οποία στις μέρες μας κερδίζει έδαφος σε όλα τα αναλυτικά προγράμματα και στην ελλάδα υπάρχει σαν μαιδανός.
3. Οι μαθητές που εξετάζονται πανελαδικά στα μαθήματα στα φυσική - χημεία - βιολογία επιβάλλεται να έχουν πρόσβαση και σε πολλές σχολές του 2 επιστημονικού πεδίου όπως χημικό , γεωπονικές , περιβάλλοντος , γεωγραφίας κτλ. Δεν καταλαβαίνω πως θα πείς σε ένα παιδί που διδάχθηκε 8 ωρες βιολογία δεν σου επιτρέπω να έχεις πρόσβαση στη Γεωπονική ή στο Δασολογικό που είναι εφαρμοσμένη βιολογία και επιτρέπω στον αλλο που διδάχθηκε μόνο μαθηματικά.
Θεωρώ σωστή ότι επιτέλους μετά από 17 χρόνια διορθώνεται επιτέλους η στρέβλωση να μπαίνεις π.χ. στο χημικό , στο βιολογικό , στο χημικών μηχανικών στη Γεωπονική κτλ χωρίς να έχεις εξετασθεί χημεία ή βιολογία , καθότι ήταν περίεργο ότι με το ΑΟΔΕ (ορισμός παπαγαλίας) και με το μάθημα ανάπτυξη εφαρμογών πήγαινες παντού. 2.Στην Α λυκείου και β λυκείου οι ώρες των φυσικών επιστημών πρέπει να κατανεμηθούν ισότιμα και να πάψει αυτό το προσβλητικό μονόωρο μάθημα για την επιστήμη της βιολογίας η οποία στις μέρες μας κερδίζει έδαφος σε όλα τα αναλυτικά προγράμματα και στην ελλάδα υπάρχει σαν μαιδανός. 3. Οι μαθητές που εξετάζονται πανελαδικά στα μαθήματα στα φυσική - χημεία - βιολογία επιβάλλεται να έχουν πρόσβαση και σε πολλές σχολές του 2 επιστημονικού πεδίου όπως χημικό , γεωπονικές , περιβάλλοντος , γεωγραφίας κτλ. Δεν καταλαβαίνω πως θα πείς σε ένα παιδί που διδάχθηκε 8 ωρες βιολογία δεν σου επιτρέπω να έχεις πρόσβαση στη Γεωπονική ή στο Δασολογικό που είναι εφαρμοσμένη βιολογία και επιτρέπω στον αλλο που διδάχθηκε μόνο μαθηματικά.