Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 26: Διοίκηση Δημοσίων Φορέων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Σ.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ.Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 12 Αυγούστου 2013, 15:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο 6. να προστεθεί η γνώση θεμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων αλλά και διοικητικής επιστήμης. Για το 9. θα απαιτηθεί ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για την διαχείρησηθεμάτων προσωπικού. Επίσης στο 10. θα ορισθούν υπεύθυνοι εργαστηρίων με τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα (Σ.Ε.Κ.)ή δεν θα υπάρχουν; Αν δεν υπάρξουν πως θα γίνει η χρήση τους από τα ΕΠΑΛ ή τα Σχολεία Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ) ή τα ΙΕΚ; Ποιός θα είναι υπεύθυνος συντονισμού για την χρήση των εργαστηρίων; Οι εκπαιδευτές των ΙΕΚ που θα είναι υπεύθυνοι εργαστηρίων θα πρέπει να έχουν την ανάλογη μείωση ωρών διδασκαλίας( 3 ώρες) σαν υπεύθυνοι εργαστηρίων. Στο 24. αναφέρεται για τριμερή επιτροπή επιλογής εκπαιδευτικών αλλά περιγράφεται μόνο ο διευθυντής και ένα μέλος οριζόμενο από τη Γ.Γ.∆.Β.Μ. Προφανώς ξεχάστηκε ο Υποδιευθυντής. Βαρύνουσα οστόσο θα πρέπει να είναι η γνώμη του διευθυντή. Στο 27. αναφέρεται σε θέματα τεχνικής υποστήριξης. Είναι αναγκαία η παρουσία πληροφορικού ΠΕ19-20 ο οποίος θα μπορεί να υποστηρίζει μηχανογραφικα το ΙΕΚ. Αυτός μπορεί να είναι είτε διοικητικός υπάλληλος είτε εκπαιδευτικός με μείωση ωραρίου προτεινόμενη από τον διευθυντή του ΣΕΚ ή ΙΕΚ. Στα καθήκοντα θα είναι επίσης η κατασκευή και διαχείρηση της ιστοσελίδας και της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης που θα πρέπει να έχει καθε ΣΕΚ ή ΙΕΚ.