Αφού στις ενδοσχολικές εξετάσεις και των τριών τάξεων του Λυκείου το 50% των θεμάτων τίθεται από τον διδάσκοντα το αντίστοιχο μάθημα, πώς μπορεί να εξασφαλιστεί η ισότητα ευκαιριών για τους μαθητές; Φιλόλογος, για παράδειγμα ενός Λυκείου, μπορεί να είναι πιο απαιτητικός από το φιλόλογο ενός άλλου Λυκείου στο ίδιο εξεταζόμενο μάθημα. Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο κυρίως στα θετικά μαθήματα. όπου η δυσκολία έχει συχνά χαρακτήρα υποκειμενικό. Η ενεργοποίηση του διορθωτικού συντελεστή δεν είναι πάντα η κατάλληλη λύση, αφού αναφέρομαι σε μαθήματα κυρίως γενικής παιδείας, που δεν εξετάζονται πανελλαδικά. Τέλος, ενώ ο θεσμός της τράπεζας θεμάτων μοιάζει ενδιαφέρων, μήπως καθιερώνεται βιαστικά; Μήπως το σύστημα που προτείνεται, θα έπρεπε να τεθεί σε ισχυρότερες βάσεις, έχοντας χρόνο εφαρμογής το σχολικό έτος 2014-2015;
Ευχαριστώ πολύ.
Αφού στις ενδοσχολικές εξετάσεις και των τριών τάξεων του Λυκείου το 50% των θεμάτων τίθεται από τον διδάσκοντα το αντίστοιχο μάθημα, πώς μπορεί να εξασφαλιστεί η ισότητα ευκαιριών για τους μαθητές; Φιλόλογος, για παράδειγμα ενός Λυκείου, μπορεί να είναι πιο απαιτητικός από το φιλόλογο ενός άλλου Λυκείου στο ίδιο εξεταζόμενο μάθημα. Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο κυρίως στα θετικά μαθήματα. όπου η δυσκολία έχει συχνά χαρακτήρα υποκειμενικό. Η ενεργοποίηση του διορθωτικού συντελεστή δεν είναι πάντα η κατάλληλη λύση, αφού αναφέρομαι σε μαθήματα κυρίως γενικής παιδείας, που δεν εξετάζονται πανελλαδικά. Τέλος, ενώ ο θεσμός της τράπεζας θεμάτων μοιάζει ενδιαφέρων, μήπως καθιερώνεται βιαστικά; Μήπως το σύστημα που προτείνεται, θα έπρεπε να τεθεί σε ισχυρότερες βάσεις, έχοντας χρόνο εφαρμογής το σχολικό έτος 2014-2015; Ευχαριστώ πολύ.