1. Δεν φαίνεται να αλλάζει το καθεστώς της μονόωρης διδασκαλίας στη βιολογία. Παραμένει ως έχει στη Β' λυκείου, είναι ασαφές τι συμβαίνει με τη βιολογία της Α' λυκείου, ενώ καθιερώνεται μια ώρα διδασκαλίας στην Β΄γυμνασίου σε αντικατάσταση της βιολογίας Α' γυμνασίου!!!!! Είναι γνωστό πόσο άγονες και μη λειτουργικές είναι οι μονόωρες διδασκαλίες.
2. Στις Θετικές επιστήμες η γνώση της βιολογίας είναι σαφώς απαραίτητη και σε άλλες σχολές πέραν των σχολών υγείας, πχ. Γεωπονίας, Δασοπονίας, Τμήματα Περιβάλλοντος και αντίστοιχα τμήματα ΤΕΙ. Συνεπώς η διδασκαλία της στην Γ' λυκείου ως μάθημα ειδικότητας πρέπει να επεκταθεί και για αυτές τις σχολές (Επιστήμες Ζωής και Περιβάλλοντος αντί για Επιστήμες Υγείας).
3. Απαράδεκτη η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής στο λύκειο.
4. Τι προβλέπεται με τα μαθήματα που απαιτούνται από τα πανεπιστήμιά μας, όμως δεν διδάσκονται στο ελληνικό λύκειο πχ. σχέδιο, γαλλικά, γερμανικά, μουσική;
5. Γιατί δεν διδάσκεται η Βιολογία στο Τεχνολογικό Λύκειο ως μάθημα γενικής παιδείας; Οι μαθητές αυτών των λυκείων δεν δικαιούνται γνώσεων για το σώμα τους, την υγεία τους, το περιβάλλον κλπ. όπως τα υπόλοιπα ελληνόπουλα;
1. Δεν φαίνεται να αλλάζει το καθεστώς της μονόωρης διδασκαλίας στη βιολογία. Παραμένει ως έχει στη Β' λυκείου, είναι ασαφές τι συμβαίνει με τη βιολογία της Α' λυκείου, ενώ καθιερώνεται μια ώρα διδασκαλίας στην Β΄γυμνασίου σε αντικατάσταση της βιολογίας Α' γυμνασίου!!!!! Είναι γνωστό πόσο άγονες και μη λειτουργικές είναι οι μονόωρες διδασκαλίες. 2. Στις Θετικές επιστήμες η γνώση της βιολογίας είναι σαφώς απαραίτητη και σε άλλες σχολές πέραν των σχολών υγείας, πχ. Γεωπονίας, Δασοπονίας, Τμήματα Περιβάλλοντος και αντίστοιχα τμήματα ΤΕΙ. Συνεπώς η διδασκαλία της στην Γ' λυκείου ως μάθημα ειδικότητας πρέπει να επεκταθεί και για αυτές τις σχολές (Επιστήμες Ζωής και Περιβάλλοντος αντί για Επιστήμες Υγείας). 3. Απαράδεκτη η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής στο λύκειο. 4. Τι προβλέπεται με τα μαθήματα που απαιτούνται από τα πανεπιστήμιά μας, όμως δεν διδάσκονται στο ελληνικό λύκειο πχ. σχέδιο, γαλλικά, γερμανικά, μουσική; 5. Γιατί δεν διδάσκεται η Βιολογία στο Τεχνολογικό Λύκειο ως μάθημα γενικής παιδείας; Οι μαθητές αυτών των λυκείων δεν δικαιούνται γνώσεων για το σώμα τους, την υγεία τους, το περιβάλλον κλπ. όπως τα υπόλοιπα ελληνόπουλα;