ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ
Α) θεωρεί ο νομοθέτης λογικό κι εύστοχο να έχουν την ίδια βαρύτητα για την προαγωγή και την απόλυση μαθήματα 11ωρης , 8ωρης . 6ωρης, 5ωρης εβδομαδιαίας διδασκαλίας με μαθήματα 2ωρης και μονόωρης διδασκαλίας;
Β) Γνωρίζει ο νομοθέτης ότι στη συντριπτική πλειονότητα των Λυκείων στα μαθήματα της Φυσικής Αγωγής, της Ερευνητικής Εργασίας και των Θρησκευτικών ο μέςο όρος βαθμολογίας είναι αδικαιολόγητα υψηλός; αν το γνωρίζει , έχει υπολογίσει ότι ο μαθητής θα προάγεται με 3αρια και 4αρια στα μαθηματα των Μαθηματικών, των Φυσικών ΕΠιστημών, της Ιστορίας κλπ;
Γ) συνηγορούν όλα αυτά στην αναβάθμιση του Λυκείου;
Δ) λαϊκίζει ο νομοθέτης;
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ Α) θεωρεί ο νομοθέτης λογικό κι εύστοχο να έχουν την ίδια βαρύτητα για την προαγωγή και την απόλυση μαθήματα 11ωρης , 8ωρης . 6ωρης, 5ωρης εβδομαδιαίας διδασκαλίας με μαθήματα 2ωρης και μονόωρης διδασκαλίας; Β) Γνωρίζει ο νομοθέτης ότι στη συντριπτική πλειονότητα των Λυκείων στα μαθήματα της Φυσικής Αγωγής, της Ερευνητικής Εργασίας και των Θρησκευτικών ο μέςο όρος βαθμολογίας είναι αδικαιολόγητα υψηλός; αν το γνωρίζει , έχει υπολογίσει ότι ο μαθητής θα προάγεται με 3αρια και 4αρια στα μαθηματα των Μαθηματικών, των Φυσικών ΕΠιστημών, της Ιστορίας κλπ; Γ) συνηγορούν όλα αυτά στην αναβάθμιση του Λυκείου; Δ) λαϊκίζει ο νομοθέτης;