Είναι κατανοητή η πίκρα και η ανασφάλεια των εκπαιδευτικών της πληροφορικής, αλλά το να στρέφονται συστηματικά εναντίον άλλων μαθημάτων όπως πχ της χημείας, αδικεί πρωτίστως τους ίδιους και την επιχειρηματολογία τους, εκδηλώνει μία μή κατανοητή εμπάθεια και αποδεικνύει ότι ο λεγόμενος κοινωνικός αυτοματισμός καλά κρατεί.
Το ότι οι σχολές που απαιτούν γνώσεις χημείας είναι πολλές (πχ. Υγείας, Πολυτεχνικές, Γεωπονικές, Φυσικών επιστημών κλπ.) και ότι η χημεία είναι μία βασική επιστήμη δεν επιδέχονται αμφισβήτηση.
Επίσης, δεν θα πρέπει να υπερθεματίζονται η χρησιμότητα των εργαλείων της πληροφορικής και η αλγοριθμική σκέψη προγραμματισμού, διότι αφενός συγχέεται το εργαλείο με την επιστήμη και αφετέρου η αλγοριθμική σκέψη δεν αποτελεί αποκλειστικότητα της πληροφορικής αλλά ευρίσκεται και εξασκείται σε κάθε θετική αλλά και οικονομική επιστήμη (τόσο των μαθηματικών απ' όπου και δημιουργήθηκε, όσο και των φυσικών και οικονομικών επιστημών).
Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη μαθημάτων της πληροφορικής στο Λύκειο με περιεχόμενο, όμως, ίδιας βαρύτητας με άλλα μαθήματα και όχι οι ώρες μαθημάτων πληροφορικής να είναι ώρες "παιδικής διαδικτυακής χαράς".
Είναι κατανοητή η πίκρα και η ανασφάλεια των εκπαιδευτικών της πληροφορικής, αλλά το να στρέφονται συστηματικά εναντίον άλλων μαθημάτων όπως πχ της χημείας, αδικεί πρωτίστως τους ίδιους και την επιχειρηματολογία τους, εκδηλώνει μία μή κατανοητή εμπάθεια και αποδεικνύει ότι ο λεγόμενος κοινωνικός αυτοματισμός καλά κρατεί. Το ότι οι σχολές που απαιτούν γνώσεις χημείας είναι πολλές (πχ. Υγείας, Πολυτεχνικές, Γεωπονικές, Φυσικών επιστημών κλπ.) και ότι η χημεία είναι μία βασική επιστήμη δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Επίσης, δεν θα πρέπει να υπερθεματίζονται η χρησιμότητα των εργαλείων της πληροφορικής και η αλγοριθμική σκέψη προγραμματισμού, διότι αφενός συγχέεται το εργαλείο με την επιστήμη και αφετέρου η αλγοριθμική σκέψη δεν αποτελεί αποκλειστικότητα της πληροφορικής αλλά ευρίσκεται και εξασκείται σε κάθε θετική αλλά και οικονομική επιστήμη (τόσο των μαθηματικών απ' όπου και δημιουργήθηκε, όσο και των φυσικών και οικονομικών επιστημών). Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη μαθημάτων της πληροφορικής στο Λύκειο με περιεχόμενο, όμως, ίδιας βαρύτητας με άλλα μαθήματα και όχι οι ώρες μαθημάτων πληροφορικής να είναι ώρες "παιδικής διαδικτυακής χαράς".