Κατά τη προσωπική μου άποψη λάθος η απουσία μαθήματος Πληροφορικής με την έννοια της αλγοριθμικής και του προγραμματισμού τόσο από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα όσο και από τα μαθήματα γενικής παιδείας. Ειδικά τη σύγχρονη εποχή που η συντριπτική πλειοψηφία των επιστημονικών πεδίων, τομέων και ειδικοτήτων στηρίζεται ή τουλάχιστο χρησιμοποιεί ως εργαλείο -διευκόλυνσης, διεκπεραίωσης, βελτιστοποίησης και επίτευξης στόχων- τεχνολογίες πληροφορικής.
Με εκτίμηση,
Ανδρέας Παπακλεοβούλου,
Καθηγητής Πληροφορικής, ΠΕ 19
Κατά τη προσωπική μου άποψη λάθος η απουσία μαθήματος Πληροφορικής με την έννοια της αλγοριθμικής και του προγραμματισμού τόσο από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα όσο και από τα μαθήματα γενικής παιδείας. Ειδικά τη σύγχρονη εποχή που η συντριπτική πλειοψηφία των επιστημονικών πεδίων, τομέων και ειδικοτήτων στηρίζεται ή τουλάχιστο χρησιμοποιεί ως εργαλείο -διευκόλυνσης, διεκπεραίωσης, βελτιστοποίησης και επίτευξης στόχων- τεχνολογίες πληροφορικής. Με εκτίμηση, Ανδρέας Παπακλεοβούλου, Καθηγητής Πληροφορικής, ΠΕ 19