1. Σωστή η διατήρηση της αγγλικής στο λύκειο. Ο μαθητής δεν χάνει την επαφή του με τη γλώσσα, η οποία είναι απαραίτητη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς σημαντικό μέρος της βιβλιογραφίας που απαιτείται για την εκπόνηση εργασιών είναι στα αγγλικά.
2. Θα έπρεπε όμως να προβλεφθεί ταυτόχρονη διδασκαλία 2ης ξένης γλώσσας, ειδικά τώρα που δεν υπάρχει οικονομική άνεση για εκμάθηση ξένων γλωσών εκτός σχολείου. Ταυτόχρονα θα πρέπει να συμπεριληφθούν σε αυτές η Ιταλική και η Ισπανική, η διδασκαλία των οποίων προβλέπεται στο γυμνάσιο.
3. Θα πρέπει επίσης να ληφθεί μέριμνα για διδασκαλία σχεδίου σε όσους μαθητές το επιθυμούν για την εισαγωγή τους σε συγκεκριμένες σχολές.
4. Οι ώρες που προβλέπονται για διδασκαλία Αρχαίων, Χημείας, Βιολογίας στην Γ΄τάξη είναι υπερβολικές, και ενδεχομένως να οδηγήσουν στην κόπωση των μαθητών.
1. Σωστή η διατήρηση της αγγλικής στο λύκειο. Ο μαθητής δεν χάνει την επαφή του με τη γλώσσα, η οποία είναι απαραίτητη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς σημαντικό μέρος της βιβλιογραφίας που απαιτείται για την εκπόνηση εργασιών είναι στα αγγλικά. 2. Θα έπρεπε όμως να προβλεφθεί ταυτόχρονη διδασκαλία 2ης ξένης γλώσσας, ειδικά τώρα που δεν υπάρχει οικονομική άνεση για εκμάθηση ξένων γλωσών εκτός σχολείου. Ταυτόχρονα θα πρέπει να συμπεριληφθούν σε αυτές η Ιταλική και η Ισπανική, η διδασκαλία των οποίων προβλέπεται στο γυμνάσιο. 3. Θα πρέπει επίσης να ληφθεί μέριμνα για διδασκαλία σχεδίου σε όσους μαθητές το επιθυμούν για την εισαγωγή τους σε συγκεκριμένες σχολές. 4. Οι ώρες που προβλέπονται για διδασκαλία Αρχαίων, Χημείας, Βιολογίας στην Γ΄τάξη είναι υπερβολικές, και ενδεχομένως να οδηγήσουν στην κόπωση των μαθητών.