Πρέπει να προβείτε σε σχετική τροποποίηση και να εντάξετε το μάθημα της πληροφορικής στο Νέο Λύκειο ως βασικό εξεταζόμενο μάθημα τόσο για τις θετικές - τεχνολογικές επιστήμες (ως επιλογή αντί άλλου μαθήματος π.χ. της χημείας), όσο και τις Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες. Επιπλέον πρέπει να διδάσκεται το μάθημα της πληροφορικής στα παιδιά μας όχι ως απλή χρήση των Η/Υ, αλλά ως μάθημα γνώσης προγραμματισμού προκειμένου να μην οδηγηθούν σε ψηφιακό αναλφαβητισμό . Στη ψηφιακή Ελλάδα που παλεύει να βγει από την κρίση με πολιτικές ανάπτυξης δεν νοείται Νέο Λύκειο χωρίς την επιστήμη του ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ. Εξάλλου σε σχετική έρευνα που έγινε για το ποια μαθήματα κρίνουν γονείς και μαθητές ότι πρέπει να διδάσκονται στο λύκειο η πληροφορική κατέλαβε την 4η θέση στις επιθυμίες τους με ποσοστό που ξεπερνά το 80%. Ας εισακουστούμε επιτέλους γονείς και μαθητές !
Πρέπει να προβείτε σε σχετική τροποποίηση και να εντάξετε το μάθημα της πληροφορικής στο Νέο Λύκειο ως βασικό εξεταζόμενο μάθημα τόσο για τις θετικές - τεχνολογικές επιστήμες (ως επιλογή αντί άλλου μαθήματος π.χ. της χημείας), όσο και τις Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες. Επιπλέον πρέπει να διδάσκεται το μάθημα της πληροφορικής στα παιδιά μας όχι ως απλή χρήση των Η/Υ, αλλά ως μάθημα γνώσης προγραμματισμού προκειμένου να μην οδηγηθούν σε ψηφιακό αναλφαβητισμό . Στη ψηφιακή Ελλάδα που παλεύει να βγει από την κρίση με πολιτικές ανάπτυξης δεν νοείται Νέο Λύκειο χωρίς την επιστήμη του ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ. Εξάλλου σε σχετική έρευνα που έγινε για το ποια μαθήματα κρίνουν γονείς και μαθητές ότι πρέπει να διδάσκονται στο λύκειο η πληροφορική κατέλαβε την 4η θέση στις επιθυμίες τους με ποσοστό που ξεπερνά το 80%. Ας εισακουστούμε επιτέλους γονείς και μαθητές !