Είναι απαράδεκτο ότι καταργείτε το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον.
Πρόκειται για ένα μάθημα που αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή και τον εισάγει στον προγραμματισμό. Ο χαρακτήρας του μαθήματος αυτού είναι τέτοιος που δεν βοηθά την παπαγαλία και την μηχανιστική αντιμετώπιση και εάν διδαχθεί 6 ώρες την εβδομάδα (όπως η Χημεία που μπήκε στη θέση του)με βάση την ύλη που διδάσκεται τώρα , ο μαθητής μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το σχολείο και να μην καταφύγει στα φροντιστήρια. Ένας άλλος λόγος που το μάθημα αυτό πρέπει να παραμείνει ως μάθημα κατεύθυνσης στη Γ΄Λυκείου είναι ότι όποιος μαθητής επιθυμεί να εισαχθεί σε μια από τις 38 σχολές πληροφορικής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να μην έχει διδαχθεί και εξετασθεί στην αλγοριθμική σκέψη και λογική. Χρειάζεται διάλογος,προτάσεις και ανοιχτά μυαλά. Ας δούμε λίγο τι γίνεται και στο εξωτερικό όπου στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών του Δυτικού ημισφαιρίου υπάρχει μάθημα αλγοριθμικής-προγραμματισμού στην αντίστοιχη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Χρήστος Λυμπερόπουλος
Είναι απαράδεκτο ότι καταργείτε το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον. Πρόκειται για ένα μάθημα που αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή και τον εισάγει στον προγραμματισμό. Ο χαρακτήρας του μαθήματος αυτού είναι τέτοιος που δεν βοηθά την παπαγαλία και την μηχανιστική αντιμετώπιση και εάν διδαχθεί 6 ώρες την εβδομάδα (όπως η Χημεία που μπήκε στη θέση του)με βάση την ύλη που διδάσκεται τώρα , ο μαθητής μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το σχολείο και να μην καταφύγει στα φροντιστήρια. Ένας άλλος λόγος που το μάθημα αυτό πρέπει να παραμείνει ως μάθημα κατεύθυνσης στη Γ΄Λυκείου είναι ότι όποιος μαθητής επιθυμεί να εισαχθεί σε μια από τις 38 σχολές πληροφορικής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να μην έχει διδαχθεί και εξετασθεί στην αλγοριθμική σκέψη και λογική. Χρειάζεται διάλογος,προτάσεις και ανοιχτά μυαλά. Ας δούμε λίγο τι γίνεται και στο εξωτερικό όπου στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών του Δυτικού ημισφαιρίου υπάρχει μάθημα αλγοριθμικής-προγραμματισμού στην αντίστοιχη βαθμίδα εκπαίδευσης. Χρήστος Λυμπερόπουλος