ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΛΕΙΠΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ !!!
Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου:
Άρθρο 1: Το «Γενικό Λύκειο» αποτελεί εκπαιδευτική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παροχής γενικής παιδείας και βαθμιαίας εμβάθυνσης και εξειδίκευσης στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα.
Άρθρο 2 - Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως:
.......
ε) Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη,
.......
Η οικονομική παιδεία στην χώρα μας λείπει τόσο από το Δημοτικό όσο και από το Γυμνάσιο. Στο Λύκειο εμφανίζεται στην Α' ΓΕΛ, Β' ΓΕΛ και Α' ΕΠΑΛ μέσα σε ένα ενιαίο μάθημα με τον περίεργο και αντιεπιστημονικό τίτλο "Πολιτική Παιδεία", πιθανότατα με 1 ώρα διδασκαλίας ανά εβδομάδα και δυνατότητα διδασκαλίας από καθηγητές που δεν έχουν διδαχθεί Οικονομία (Νομικούς και Κοινωνιολόγους).
Στην Γ' τάξη ΓΕΛ, όσοι μαθητές δεν επιλέξουν ομάδα προσανατολισμού οικονομικών σπουδών θα τελειώνουν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχοντας διδαχθεί ελάχιστα οικονομικές έννοιες, όπως αυτές που συναντούν στην καθημερινότητά τους.
Στο ΕΠΑΛ, όσοι μαθητές δεν επιλέξουν τομέα Οικονομίας, θα τελειώσουν Επαγγελματικό Λύκειο χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις οικονομίας. Από αυτούς μετά το ίδιο το κράτος θα ζητάει να λειτουργούν σωστά ως επιχειρηματίες, να έχουν φορολογική συνείδηση, να αναπτύξουν την οικονομία γενικώς, ενώ το ίδιο αυτό κράτος δεν φρόντισε να τους μάθει τι είναι η οικονομία!!
Σοβαρές αντιφάσεις στην αρχή του Σχεδίου Νόμου για το νέο Λύκειο, αντίθετες προβλέψεις σε σχέση με τους βασικούς σκοπούς. Όταν μια εκπαιδευτική μεταρύθμιση ξεκινάει με αντιφάσεις στους σκοπούς της, σκεφτείτε τι άλλα λάθη θα γίνονται παρακάτω!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΛΕΙΠΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ !!! Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου: Άρθρο 1: Το «Γενικό Λύκειο» αποτελεί εκπαιδευτική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παροχής γενικής παιδείας και βαθμιαίας εμβάθυνσης και εξειδίκευσης στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα. Άρθρο 2 - Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως: ....... ε) Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη, ....... Η οικονομική παιδεία στην χώρα μας λείπει τόσο από το Δημοτικό όσο και από το Γυμνάσιο. Στο Λύκειο εμφανίζεται στην Α' ΓΕΛ, Β' ΓΕΛ και Α' ΕΠΑΛ μέσα σε ένα ενιαίο μάθημα με τον περίεργο και αντιεπιστημονικό τίτλο "Πολιτική Παιδεία", πιθανότατα με 1 ώρα διδασκαλίας ανά εβδομάδα και δυνατότητα διδασκαλίας από καθηγητές που δεν έχουν διδαχθεί Οικονομία (Νομικούς και Κοινωνιολόγους). Στην Γ' τάξη ΓΕΛ, όσοι μαθητές δεν επιλέξουν ομάδα προσανατολισμού οικονομικών σπουδών θα τελειώνουν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχοντας διδαχθεί ελάχιστα οικονομικές έννοιες, όπως αυτές που συναντούν στην καθημερινότητά τους. Στο ΕΠΑΛ, όσοι μαθητές δεν επιλέξουν τομέα Οικονομίας, θα τελειώσουν Επαγγελματικό Λύκειο χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις οικονομίας. Από αυτούς μετά το ίδιο το κράτος θα ζητάει να λειτουργούν σωστά ως επιχειρηματίες, να έχουν φορολογική συνείδηση, να αναπτύξουν την οικονομία γενικώς, ενώ το ίδιο αυτό κράτος δεν φρόντισε να τους μάθει τι είναι η οικονομία!! Σοβαρές αντιφάσεις στην αρχή του Σχεδίου Νόμου για το νέο Λύκειο, αντίθετες προβλέψεις σε σχέση με τους βασικούς σκοπούς. Όταν μια εκπαιδευτική μεταρύθμιση ξεκινάει με αντιφάσεις στους σκοπούς της, σκεφτείτε τι άλλα λάθη θα γίνονται παρακάτω!