Περιμένω μια κυβέρνηση που θα έχει τα απαραίτητα αντανακλαστικά και θα αντιλαμβάνεται αφενός τι γίνεται γύρω της, αφετέρου να μπορεί να αξιοποιεί το ανθρώπινο δυναμικό της κατάλληλα προς όφελος της πατρίδας και των παιδιών μας, δηλαδή και των δικών σας... Όχι δεν είμαι manager σε κάποια εταιρεία διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Είμαι ένας από πολλούς που πριν 20 χρόνια διδάχθηκαν χημεία στη Γ Λυκείου και από τότε δεν την συνάντησαν ούτε στις σπουδές ούτε στην εργασία τους.
Η Πληροφορική λοιπόν τότε είχε μόνο δύο σχολές Πανελλαδικά, που οι απόφοιτοι από αυτές διακρίθηκαν παγκοσμίως στα καλύτερα Πανεπιστήμια. Η ανάγκη για ανάπτυξη αυτής της σπουδαίας επιστήμης έφερε το σήμερα, που έχουμε περίπου εξήντα σχολές άμεσα σχετικές με την Επιστήμη της Πληροφορικής και πολύ περισσότερες έμμεσα, λόγω του οδηγού σπουδών αυτών. Μπορεί να μου αναφέρει κάποιος μια άλλη επιστήμη με την ανάλογη ραγδαία ζήτηση και εξέλιξη;
Οι καθηγητές Πληροφορικής είναι αυτοί οι οποίοι οικοδόμησαν το σύγχρονο σχολείο, με τα καλά του και τις ατέλειές του. Ήταν αυτοί που έκτισαν στη κυριολεξία τα Σχολικά Εργαστήρια, που επάνδρωσαν τα Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ για τις σχετικές ειδικότητες, που στελέχωσαν και δυνάμωσαν θεσμούς όπως των Περιφερειακών Δ/σεων, Δ/νσεις Δ/μιας Εκπ/σης, γραφείων ΠΛΗΝΕΤ κ.α. Είναι αυτοί που δεν είπαν "δεν ξέρω" στις εξωδιδακτικές εργασίες των σχολείων της επικράτειας.
Γι αυτούς και για πολλούς άλλους λόγους σας εφιστώ την προσοχή σας πριν κάνετε αυτό το μεγάλο λάθος για την εκπαίδευση της χώρας μας. Έχουμε ένα δυνατό φυτώριο στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες παγκοσμίως αναγνωρισμένο. Ειδικά αυτές τις δύσκολες ώρες που περνά η χώρα μας οφείλετε να το θωρακίσετε και να το αναπτύξετε με τις γνώσεις αυτής της σπουδαίας Επιστήμης, της Επιστήμης της Πληροφορικής.
Οι προτάσεις μου για τροποποίηση στο σχέδιο είναι:
1.Α Λυκείου: μάθημα γενικής παιδείας 2 τουλάχιστον ώρες
2.Β Λυκείου: μάθημα γενικής παιδείας με εισαγωγή στην αλγοριθμική,
ισότιμο με οποιαδήποτε άλλη επιστήμη, όπως Φυσική, Χημεία και Μαθηματικά
3.Γ Λυκείου: Μάθημα κατεύθυνσης στην Αλγοριθμική, με 6 ώρες
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
Γιώργος Δ. Αγγελόπουλος
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
Περιμένω μια κυβέρνηση που θα έχει τα απαραίτητα αντανακλαστικά και θα αντιλαμβάνεται αφενός τι γίνεται γύρω της, αφετέρου να μπορεί να αξιοποιεί το ανθρώπινο δυναμικό της κατάλληλα προς όφελος της πατρίδας και των παιδιών μας, δηλαδή και των δικών σας... Όχι δεν είμαι manager σε κάποια εταιρεία διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Είμαι ένας από πολλούς που πριν 20 χρόνια διδάχθηκαν χημεία στη Γ Λυκείου και από τότε δεν την συνάντησαν ούτε στις σπουδές ούτε στην εργασία τους. Η Πληροφορική λοιπόν τότε είχε μόνο δύο σχολές Πανελλαδικά, που οι απόφοιτοι από αυτές διακρίθηκαν παγκοσμίως στα καλύτερα Πανεπιστήμια. Η ανάγκη για ανάπτυξη αυτής της σπουδαίας επιστήμης έφερε το σήμερα, που έχουμε περίπου εξήντα σχολές άμεσα σχετικές με την Επιστήμη της Πληροφορικής και πολύ περισσότερες έμμεσα, λόγω του οδηγού σπουδών αυτών. Μπορεί να μου αναφέρει κάποιος μια άλλη επιστήμη με την ανάλογη ραγδαία ζήτηση και εξέλιξη; Οι καθηγητές Πληροφορικής είναι αυτοί οι οποίοι οικοδόμησαν το σύγχρονο σχολείο, με τα καλά του και τις ατέλειές του. Ήταν αυτοί που έκτισαν στη κυριολεξία τα Σχολικά Εργαστήρια, που επάνδρωσαν τα Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ για τις σχετικές ειδικότητες, που στελέχωσαν και δυνάμωσαν θεσμούς όπως των Περιφερειακών Δ/σεων, Δ/νσεις Δ/μιας Εκπ/σης, γραφείων ΠΛΗΝΕΤ κ.α. Είναι αυτοί που δεν είπαν "δεν ξέρω" στις εξωδιδακτικές εργασίες των σχολείων της επικράτειας. Γι αυτούς και για πολλούς άλλους λόγους σας εφιστώ την προσοχή σας πριν κάνετε αυτό το μεγάλο λάθος για την εκπαίδευση της χώρας μας. Έχουμε ένα δυνατό φυτώριο στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες παγκοσμίως αναγνωρισμένο. Ειδικά αυτές τις δύσκολες ώρες που περνά η χώρα μας οφείλετε να το θωρακίσετε και να το αναπτύξετε με τις γνώσεις αυτής της σπουδαίας Επιστήμης, της Επιστήμης της Πληροφορικής. Οι προτάσεις μου για τροποποίηση στο σχέδιο είναι: 1.Α Λυκείου: μάθημα γενικής παιδείας 2 τουλάχιστον ώρες 2.Β Λυκείου: μάθημα γενικής παιδείας με εισαγωγή στην αλγοριθμική, ισότιμο με οποιαδήποτε άλλη επιστήμη, όπως Φυσική, Χημεία και Μαθηματικά 3.Γ Λυκείου: Μάθημα κατεύθυνσης στην Αλγοριθμική, με 6 ώρες Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας Γιώργος Δ. Αγγελόπουλος Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19