Η Πληροφορική είναι ο μεγάλος απόντας του Νέου Λυκείου όχι σαν δεξιότητα αλλά σαν επιστήμη.
Η σημασία της Τεχνολογικής επανάστασης που βιώνουμε καθημερινά όλοι μας είναι ύψιστη και βασίζεται κατά κύριο λόγο στην Επιστήμη της Πληροφορικής.
Παρόλαυτά εσείς σαν υπεύθυνοι της εκπαίδευσης που θα καθορίσει το μέλλον των παιδιών μας και της χώρας αυτής περιμένουμε να κάνετε επιτέλους μια ευχάριστη έκπληξη και όχι να να κλείνετε τα μάτια και τα αυτιά μένοντας κολλημένοι σε παλιές πρακτικές.
Η Πληροφορική είναι παντού, το Ιντερνετ απαραίτητο, ακόμη και αυτή η διαβούλευση το αποδεικνύει.
Αν περάσει έτσι θα χάσουμε πολύτιμα χρόνια ουσιαστικής εκπαίδευσης στην επιστήμη που θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον μας. Αναθεωρήστε και ξανασυζητήστε το με ανθρώπους της Πληροφορικής.
Η ΠΕΚΑΠ έχει καταθέσει τις προτάσεις της εδώ και καιρό.
Όχι μόνο δεν πρέπει να κόψετε το μάθημα από κάθε τάξη του Λυκείου αλλά αντίθετα να αυξήσετε τις ώρες του και να δώσετε την βαρύτητα που του αξίζει.
Το θαύμα της ανάπτυξης της Πληροφορικής στην Ινδία δημιουργήθηκε από τον προσανατολισμό τους στην Πληροφορική από μικρές ηλικίες.
Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και εδώ. Θα μπορούσε να γίνει ένας πυλώνας της οικονομίας μας εκτός της γεωργίας και του τουρισμού.
Οι διακεκριμένοι Έλληνες Πληροφορικοί βλ. Δερτούζος σε όλο τον κόσμο το αποδεικνύουν. Δεν θα χρειάζεται να φύγουν στο εξωτερικό για να αναδειχθούν και να σπουδάσουν κάτι που εδώ δεν θα το βρουν.
Η Πληροφορική θα πρέπει να διδάσκεται με βάση τον προγραμματισμό, την αλγοριθμική σκέψη από την Α' Λυκείου σε βασικό επίπεδο ώστε να παίρνει ο μαθητής τις βασικές γνώσεις ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων και επίσης να γνωρίζει αν έχει έφεση σε αυτό για την μελλοντική του επιλογή.
Τα Τμήματα Πληροφορικής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι πάνω από 30 και ζητάτε να είναι κάποιος άριστος στην Χημεία και στην Φυσική για να σπουδάσει Πληροφορική;
Εν κατακλείδι η επιστήμη της Πληροφορικής θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ανάλογα την ηλικία να δίνεται και η ανάλογη βαρύτητα. Η εκπαίδευση των παιδιών μας είναι ότι καλύτερο έχουμε να τους δώσουμε και θα πρέπει να προετοιμάζεται μεθοδικά, αβίαστα με γνώμονα το μέλλον.
Ελπίζω να τα διαβάσει κάποιος όλα τα σχόλια και τους προβληματισμούς μας και να τα λάβει σοβαρά υπόψη!
Φιλικά
Η Πληροφορική είναι ο μεγάλος απόντας του Νέου Λυκείου όχι σαν δεξιότητα αλλά σαν επιστήμη. Η σημασία της Τεχνολογικής επανάστασης που βιώνουμε καθημερινά όλοι μας είναι ύψιστη και βασίζεται κατά κύριο λόγο στην Επιστήμη της Πληροφορικής. Παρόλαυτά εσείς σαν υπεύθυνοι της εκπαίδευσης που θα καθορίσει το μέλλον των παιδιών μας και της χώρας αυτής περιμένουμε να κάνετε επιτέλους μια ευχάριστη έκπληξη και όχι να να κλείνετε τα μάτια και τα αυτιά μένοντας κολλημένοι σε παλιές πρακτικές. Η Πληροφορική είναι παντού, το Ιντερνετ απαραίτητο, ακόμη και αυτή η διαβούλευση το αποδεικνύει. Αν περάσει έτσι θα χάσουμε πολύτιμα χρόνια ουσιαστικής εκπαίδευσης στην επιστήμη που θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον μας. Αναθεωρήστε και ξανασυζητήστε το με ανθρώπους της Πληροφορικής. Η ΠΕΚΑΠ έχει καταθέσει τις προτάσεις της εδώ και καιρό. Όχι μόνο δεν πρέπει να κόψετε το μάθημα από κάθε τάξη του Λυκείου αλλά αντίθετα να αυξήσετε τις ώρες του και να δώσετε την βαρύτητα που του αξίζει. Το θαύμα της ανάπτυξης της Πληροφορικής στην Ινδία δημιουργήθηκε από τον προσανατολισμό τους στην Πληροφορική από μικρές ηλικίες. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και εδώ. Θα μπορούσε να γίνει ένας πυλώνας της οικονομίας μας εκτός της γεωργίας και του τουρισμού. Οι διακεκριμένοι Έλληνες Πληροφορικοί βλ. Δερτούζος σε όλο τον κόσμο το αποδεικνύουν. Δεν θα χρειάζεται να φύγουν στο εξωτερικό για να αναδειχθούν και να σπουδάσουν κάτι που εδώ δεν θα το βρουν. Η Πληροφορική θα πρέπει να διδάσκεται με βάση τον προγραμματισμό, την αλγοριθμική σκέψη από την Α' Λυκείου σε βασικό επίπεδο ώστε να παίρνει ο μαθητής τις βασικές γνώσεις ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων και επίσης να γνωρίζει αν έχει έφεση σε αυτό για την μελλοντική του επιλογή. Τα Τμήματα Πληροφορικής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι πάνω από 30 και ζητάτε να είναι κάποιος άριστος στην Χημεία και στην Φυσική για να σπουδάσει Πληροφορική; Εν κατακλείδι η επιστήμη της Πληροφορικής θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ανάλογα την ηλικία να δίνεται και η ανάλογη βαρύτητα. Η εκπαίδευση των παιδιών μας είναι ότι καλύτερο έχουμε να τους δώσουμε και θα πρέπει να προετοιμάζεται μεθοδικά, αβίαστα με γνώμονα το μέλλον. Ελπίζω να τα διαβάσει κάποιος όλα τα σχόλια και τους προβληματισμούς μας και να τα λάβει σοβαρά υπόψη! Φιλικά