Οι μαθητές που συμπλήρωσαν μηχανογραφικό δελτίο φέτος είχαν, ανάμεσα στα άλλα, να επιλέξουν περισσότερες από 30 σχολές πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον αποτελούσε, πολύ καθυστερημένα, την πρώτη επαφή των μαθητών με τον προγραμματισμό, την πεμπτουσία δηλαδή της επιστήμης της Πληροφορικής.
Προφανώς διαπιστώσατε ότι αυτό ήταν λάθος γι' αυτό και το αφαιρέσατε μια και καλή από το Νέο Λύκειο. Έτσι οι μαθητές που θα επιλέγουν καποια σχολή πληροφορικής, θα έρχονται σε επαφή με τον προγραμματισμό πρώτη φορά στη ζωή τους στα 19! Όπως ακριβώς όταν και εμείς πριν από 20 χρόνια καθήσαμε στις αρχές της δεκαετίας του 90 μπροστά σε υπολογιστές στο Πανεπιστήμιο.
Επιστρέφουμε, λοιπόν, πάλι στις δέσμες (συγνώμη, ομάδες ήθελα να πω) των 4 μαθημάτων. Ο "κύκλος" της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης ολοκληρώθηκε...
Οι μαθητές που συμπλήρωσαν μηχανογραφικό δελτίο φέτος είχαν, ανάμεσα στα άλλα, να επιλέξουν περισσότερες από 30 σχολές πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον αποτελούσε, πολύ καθυστερημένα, την πρώτη επαφή των μαθητών με τον προγραμματισμό, την πεμπτουσία δηλαδή της επιστήμης της Πληροφορικής. Προφανώς διαπιστώσατε ότι αυτό ήταν λάθος γι' αυτό και το αφαιρέσατε μια και καλή από το Νέο Λύκειο. Έτσι οι μαθητές που θα επιλέγουν καποια σχολή πληροφορικής, θα έρχονται σε επαφή με τον προγραμματισμό πρώτη φορά στη ζωή τους στα 19! Όπως ακριβώς όταν και εμείς πριν από 20 χρόνια καθήσαμε στις αρχές της δεκαετίας του 90 μπροστά σε υπολογιστές στο Πανεπιστήμιο. Επιστρέφουμε, λοιπόν, πάλι στις δέσμες (συγνώμη, ομάδες ήθελα να πω) των 4 μαθημάτων. Ο "κύκλος" της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης ολοκληρώθηκε...