ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Tο μάθημα "Πολιτική Παιδεία" υπάρχει με 3 ώρες στην Α' και Β' τάξη.
1. Πως θα γίνει η κατανομή τον ωρών μεταξύ των τριών κλάδων;
2. Ποιός θα έχει πρώτη ανάθεση το μάθημα αυτό; Μήπως όλοι οι κλάδοι;
3. Αν επιμείνει το Υπουργείο στον ενοποιημένο χαρακτήρα του μαθήματος, τι εξυπηρετεί ο τίτλος "Πολιτική Παιδεία"; Πως μπορεί να καλύπτει τρία διαφορετικά αντικείμενα - κλάδους ένας τίτλος που σαφώς μεροληπτεί υπέρ ενός από αυτά (Πολιτική);
4. Γιατί να μην ονομαστεί το μάθημα "Οικονομική & Πολιτική Παιδεία" με διακριτά διδακτέα αντικείμενα κλάδους α. Οικονομία, β. Δίκαιο και Κοινωνιολογία;
5. Οι μαθητές στο Γυμνάσιο διδάσκονται το μάθημα "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή" και έχουν έρθει σε επαφή με βασικές έννοιες των δύο αυτών επιστημών. Δεν διδάσκονται όμως καθόλου οικονομικές έννοιες και θα έπρεπε να γίνεται αυτό τουλάχιστον στην Α' Λυκείου, με 2 καθαρές ώρες μαθήματος οικονομίας. Το μάθημα που υπήρχε "Αρχές Οικονομίας" εξυπηρετούσε αυτή την ανάγκη, αλλά δυστυχώς, για λόγους αντιεπιστημονικούς και αντιπαιδαγωγικούς καταργείται και στην θέση του μπαίνει ένα τριπλό μάθημα που θα δημιούργήσει σύγχυση στους μαθητές και στο τέλος δεν θα μάθουν τίποτε ουσιαστικό από τα τρία αντικείμενα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Tο μάθημα "Πολιτική Παιδεία" υπάρχει με 3 ώρες στην Α' και Β' τάξη. 1. Πως θα γίνει η κατανομή τον ωρών μεταξύ των τριών κλάδων; 2. Ποιός θα έχει πρώτη ανάθεση το μάθημα αυτό; Μήπως όλοι οι κλάδοι; 3. Αν επιμείνει το Υπουργείο στον ενοποιημένο χαρακτήρα του μαθήματος, τι εξυπηρετεί ο τίτλος "Πολιτική Παιδεία"; Πως μπορεί να καλύπτει τρία διαφορετικά αντικείμενα - κλάδους ένας τίτλος που σαφώς μεροληπτεί υπέρ ενός από αυτά (Πολιτική); 4. Γιατί να μην ονομαστεί το μάθημα "Οικονομική & Πολιτική Παιδεία" με διακριτά διδακτέα αντικείμενα κλάδους α. Οικονομία, β. Δίκαιο και Κοινωνιολογία; 5. Οι μαθητές στο Γυμνάσιο διδάσκονται το μάθημα "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή" και έχουν έρθει σε επαφή με βασικές έννοιες των δύο αυτών επιστημών. Δεν διδάσκονται όμως καθόλου οικονομικές έννοιες και θα έπρεπε να γίνεται αυτό τουλάχιστον στην Α' Λυκείου, με 2 καθαρές ώρες μαθήματος οικονομίας. Το μάθημα που υπήρχε "Αρχές Οικονομίας" εξυπηρετούσε αυτή την ανάγκη, αλλά δυστυχώς, για λόγους αντιεπιστημονικούς και αντιπαιδαγωγικούς καταργείται και στην θέση του μπαίνει ένα τριπλό μάθημα που θα δημιούργήσει σύγχυση στους μαθητές και στο τέλος δεν θα μάθουν τίποτε ουσιαστικό από τα τρία αντικείμενα.