Εχοντας διδαχθει και εξασκηθει στο μαθημα του αεππ (ως πρωτοετής φοιτητης, πρωην εξεταζομενος πανελλαδικως) φανταζει εντελως αδικη η ενδεχομενη καταργηση και αντικατασταση του με το μαθημα της χημειας . Το συγκεκριμενο εγχειρημα αποτελει ενα μεγαλο παραστρατημα της απαραιτητης εκπαιδευσης των μαθητων της τεχνολογικης κατευθυνσης καθως αποτελει το μαθημα με την περισσοτερη σηναφεια με το αντικειμενο ενος ικανου αριθμου πανεπηστημιακων σχολων . Η δε αντικατασταση του με τη χημεια ειναι ειναι μια ακρως ασυναρτητη κινηση καθως το συγκεκριμενο μαθημα (η χημεια) αποτελει αντικειμενο θετικων επιστημων και δε συναδει με το ευρος των αντικειμενων που καλυπτει η πληροφορικη . Ευελπιστουμε το συγκεκριμενο εγχειρημα της καταργησης της αεππ να καταληξει απλα ως μια λανθασμενη αποπειρα μεταβολης του συστηματος ...
Εχοντας διδαχθει και εξασκηθει στο μαθημα του αεππ (ως πρωτοετής φοιτητης, πρωην εξεταζομενος πανελλαδικως) φανταζει εντελως αδικη η ενδεχομενη καταργηση και αντικατασταση του με το μαθημα της χημειας . Το συγκεκριμενο εγχειρημα αποτελει ενα μεγαλο παραστρατημα της απαραιτητης εκπαιδευσης των μαθητων της τεχνολογικης κατευθυνσης καθως αποτελει το μαθημα με την περισσοτερη σηναφεια με το αντικειμενο ενος ικανου αριθμου πανεπηστημιακων σχολων . Η δε αντικατασταση του με τη χημεια ειναι ειναι μια ακρως ασυναρτητη κινηση καθως το συγκεκριμενο μαθημα (η χημεια) αποτελει αντικειμενο θετικων επιστημων και δε συναδει με το ευρος των αντικειμενων που καλυπτει η πληροφορικη . Ευελπιστουμε το συγκεκριμενο εγχειρημα της καταργησης της αεππ να καταληξει απλα ως μια λανθασμενη αποπειρα μεταβολης του συστηματος ...