Η κατάργηση της δεύτερης ώρας της Φυσικής Αγωγής από τη Β'Λυκείου και η διατήρηση της μίας ώρας στη Γ'Λυκείου κάνει το πρόγραμμα του Λυκείου πολύ βαρύ για τους μαθητές,ειδικά αν συνυπολογίσουμε την πληθώρα πλέον των γνωστικών αντικειμένων κάποια από τα οποία εισάγονται για πρώτη φορά στο πρόγραμμα και με αρκετές μάλιστα ώρες εβδομαδιαίως.
Κανείς δεν αμφισβητεί βέβαια την ωφελιμότητα του κάθε μαθήματος και την πολύπλευρη και πολυεπίπεδη γνώση που πρέπει να παρέχεται στο μαθητή,όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι μαθητές είναι στην ουσία σκληρά εργαζόμενοι αμισθί για 7 ώρες την ημέρα στο σχολείο και πολλές ακόμα στο σπίτι.Εξ αυτού ακριβώς του λόγου το μάθημα της Φυσικής Αγωγής τύγχανε μεγάλης αποδοχής εκ μέρους των μαθητών για λόγους βιολογικούς,ανανεωτικούς,ψυχαγωγικούς,η μόνη ευκαιρία για κάποια παιδιά μέσα στήν εβδομάδα να διοχετεύσουν σε ένα ασφαλές αγωγό την ενέργεια ενός εφήβου 15-18 ετών,ειδικά σε πυκνοδομημένες συνοικίες που οι χώροι άθλησης είναι ανύπαρκτοι.
Κύριε Υπουργέ,κύριοι συνάδελφοι,ας γυρίσουμε μερικά χρόνια πίσω και να φανταστούμε τον εαυτό μας κλεισμένο για 7 ώρες καθημερινά κάθε εβδομάδα μέσα στους τέσσερεις τοίχους της τάξης με μία μόνο ευκαιρία να αθληθούμε και να ψυχαγωγηθούμε μέσω των αθλοπαιδειών μαζί με τους συμμαθητές μας..Θα ήταν πολύ ευχάριστο και ελκυστικό το σχολείο αυτό;
Είναι υποχρέωση μας προς τα παιδιά να τους δώσουμε μία ακόμα τουλάχιστον ώρα Φυσικής Αγωγής στη Β' Λυκείου.Παρακαλώ να μεριμνήσετε για την αποκατάσταση αυτής της παράλειψης.
Η κατάργηση της δεύτερης ώρας της Φυσικής Αγωγής από τη Β'Λυκείου και η διατήρηση της μίας ώρας στη Γ'Λυκείου κάνει το πρόγραμμα του Λυκείου πολύ βαρύ για τους μαθητές,ειδικά αν συνυπολογίσουμε την πληθώρα πλέον των γνωστικών αντικειμένων κάποια από τα οποία εισάγονται για πρώτη φορά στο πρόγραμμα και με αρκετές μάλιστα ώρες εβδομαδιαίως. Κανείς δεν αμφισβητεί βέβαια την ωφελιμότητα του κάθε μαθήματος και την πολύπλευρη και πολυεπίπεδη γνώση που πρέπει να παρέχεται στο μαθητή,όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι μαθητές είναι στην ουσία σκληρά εργαζόμενοι αμισθί για 7 ώρες την ημέρα στο σχολείο και πολλές ακόμα στο σπίτι.Εξ αυτού ακριβώς του λόγου το μάθημα της Φυσικής Αγωγής τύγχανε μεγάλης αποδοχής εκ μέρους των μαθητών για λόγους βιολογικούς,ανανεωτικούς,ψυχαγωγικούς,η μόνη ευκαιρία για κάποια παιδιά μέσα στήν εβδομάδα να διοχετεύσουν σε ένα ασφαλές αγωγό την ενέργεια ενός εφήβου 15-18 ετών,ειδικά σε πυκνοδομημένες συνοικίες που οι χώροι άθλησης είναι ανύπαρκτοι. Κύριε Υπουργέ,κύριοι συνάδελφοι,ας γυρίσουμε μερικά χρόνια πίσω και να φανταστούμε τον εαυτό μας κλεισμένο για 7 ώρες καθημερινά κάθε εβδομάδα μέσα στους τέσσερεις τοίχους της τάξης με μία μόνο ευκαιρία να αθληθούμε και να ψυχαγωγηθούμε μέσω των αθλοπαιδειών μαζί με τους συμμαθητές μας..Θα ήταν πολύ ευχάριστο και ελκυστικό το σχολείο αυτό; Είναι υποχρέωση μας προς τα παιδιά να τους δώσουμε μία ακόμα τουλάχιστον ώρα Φυσικής Αγωγής στη Β' Λυκείου.Παρακαλώ να μεριμνήσετε για την αποκατάσταση αυτής της παράλειψης.